زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون اعلام شد [+تصاویر]

شبکه «AMC»، با انتشار یک تیزر کوتاه و چند تصویر، به صورت رسمی از زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون رونمایی کرد.

این سریال، یک اسپین‌آف از دنیای وسیع «مردگان متحرک» است که بر اساس شخصیت‌های ریک گرایمز و میشون ساخته می‌شود. در جدیدترین اخبار منتشر شده توسط شبکه «AMC» نام رسمی این سریال «The Walking Dead: The Ones Who Live» (مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند) نام دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال The Walking Dead: Dead City 2023

زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون اعلام شد

تاریخ انتشار سریال جدید Walking Dead در ماه فوریه 2024 (بهمن/اسفند 1402) خواهد بود. بازیگرانی همچون «اندرو لینکلن» در نقش «ریک گرایمز»، «دانای گوریرا» در نقش «میشون»، «پولیانا مک‌اینتاش» در نقش «جادیس استوکز»، «لزلی-ان برنت»، «تری اوکوئین» و «مت جفریس» در این سریال حضور خواهند داشت.

سریال «مردگان متحرک: آن‌هایی که زندگی می‌کنند» توسط «اسکات ام. گیمپل» و «دانای گوریرا» ساخته شده است. این سریال به عنوان یک داستان حماسی عاشقانه توصیف می‌شود و طبق خلاصه داستان منتشر شده، ریک و میشون به دنیایی دیگر فرستاده می‌شوند که عملاً بر پایه جنگ علیه مردگان متحرک ساخته شده است.

سوالاتی همچون آیا آن‌ها می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند، آیا آن‌ها دشمن یا عاشق یکدیگر هستند و آیا آن‌ها قربانی خواهند بود یا گروهی که پیروز هستند، در این سریال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک

سریال «The Walking Dead: The Ones Who Live»، یکی از چندین اسپین‌آف از فرانچایز «مردگان متحرک» است. همچنین سریال‌های دیگری در سال 2023 بر اساس این مجموعه ساخته شده‌اند که شامل «مردگان متحرک: شهر مرده» و «مردگان متحرک: داریل دیکسون» می‌شوند. هر دو سریال، توسط «AMC»، برای فصل دوم نیز تمدید شده‌اند.

تیزر The Walking Dead: The Ones Who Live

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *