رکوردشکنی فیلم کنسرت تیلور سوئیفت در باکس آفیس ؛ 39 میلیون دلار در یک روز

رکوردشکنی فیلم کنسرت تیلور سوئیفت یکی از خبرهای جنجالی چند روز اخیر بوده است. فیلم کنسرت تیلور سوئیفت، در یک روز 39 میلیون دلار فروخت.

فیلم کنسرت تیلور سویفت، «Taylor Swift: The Eras Tour» در سه روز اول نمایش خود در سینماهای آمریکا، فروشی بالغ بر 97 میلیون دلار را به ثبت رساند و به رتبه اول جدول باکس آفیس فروش جهانی رسید.

بیشتر بخوانید: آیا تیلور سوئیفت در ددپول 3 حضور پیدا خواهد کرد؟

رکوردشکنی فیلم کنسرت تیلور سوئیفت در باکس آفیس

به گزارش «AMC»، این فیلم در کل جهان حدود 126 تا 130 میلیون دلار فروش داشته است که حدود 31 تا 33 میلیون دلار از این مبلغ مربوط به بازارهای خارجی است. فیلم «تور ادوار»، نسبت به فروش 74 میلیون دلاری فیلم کنسرت مایکل جکسون «This Is It» که در سال 2009 اکران شد، تفاوت قابل توجهی دارد و در هفته‌هایی که فیلم‌های بزرگ دیگری به نمایش در نمی‌آید، رونق را به سینماهای آمریکا بازگردانده است.

رکوردشکنی فیلم کنسرت تیلور سوئیفت

پیش‌بینی فروش آخر هفته این فیلم در آمریکای شمالی، به تعداد 3850 سالن سینما، در حدود 90 تا 109 میلیون دلار کاهش یافته؛ اما رکورد فیلم تیلور سویفت همچنان پابرجاست. فیلم‌های «ونوم ۲» و «جوکر»، به ترتیب با فروش افتتاحیه 90 و 96,2 میلیون دلار، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های اکتبر در تاریخ ثبت شده‌اند.

تقریباً 53 درصد از بلیت‌های فیلم کنسرت سوییفت توسط مردم در هفته اول خریداری شد. همچنین 26 درصد از فروش این فیلم ناشی از سینماهای IMAX و PLF است. فروش کلی تمام فیلم‌ها در این آخر هفته، حدود 141 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا خواهد رسید که نشان‌دهنده رشد 85 درصدی نسبت به سال گذشته است.

با توجه به آخرین نظرسنجی «پست‌ترک»، نزدیک به 89 درصد از خریداران بلیت فیلم کنسرت «تور ادوار»، تماشای این فیلم را توصیه کرده‌اند. همچنین نزدیک به 82 درصد از مخاطبان این فیلم زن و 63 درصد آن‌ها در رده سنی 18 تا 34 سال قرار دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *