لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان [+واکنش معاون وزیر ارشاد]

لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان ، یکی از اتفاقات مهم امروز بود که حواشی و جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

علیرضا قربانی پس از اینکه فصل دوم تورهای کنسرتی خود در شهرستان‌ها را آغاز کرد، با اتفاقی عجیب روبرو شد. در یک ماه گذشته، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود که در هیچ استانی برای برگزاری کنسرت، مشکلی وجود ندارد؛ اما تنها چند روز پس از سخنان او، مجوز برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان صادر نشد و این اتفاق، عصبانیت او را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: فیلم لحظه درگیری و بازداشت شادمهر در کنسرت استانبول

لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان

برخی از خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنند که کنسرت لغو شده علیرضا قربانی و عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت او در برخی استان‌ها، به نشانه برخوردهای سلیقه‌ای است و برخی دیگر از رسانه‌های خارجی، علت را نوازنده‌های زن گروه او می‌دانند. این کنسرت قرار بود به مدت هفت شب و در 14 سانس اجرا شود.

لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان

علیرضا قربانی، در صفحه اینستاگرام خود، در توضیح این اتفاق نوشت:

متاسفانه طی روزهای گذشته، علی‌رغم تلاش و پیگیری‌های خارج از تصور تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد. شرح سختی و مشکلات و پیچیدگی‌های پیش روی این مسیر در این مقال نمی‌گنجد.

لغو این کنسرت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا کمتر از یک ماه قبل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه دولت اعلام کرده بود که در هیچ استانی برای برگزاری کنسرت مشکلی نداریم. از این رو، لغو غیرقانونی کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان باعث شد تا محمود سالاری، معاون وزیر ارشاد در امور هنری، با او تماس بگیرد و از او عذرخواهی کند. به گفته روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، محمود سالاری در پی خبر لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان اعلام کرد:

کنسرت آقای قربانی مجوزهای لازم را از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان دریافت کرده بود و به همین دلیل هیچ مشکلی برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است. متأسفانه، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با ارشاد استان، این کنسرت لغو شد.

سالاری اظهار کرد که در یک تماس تلفنی با علیرضا قربانی، از او عذرخواهی کرده و پیگیری حل مشکل این هنرمند را به عهده گرفته است. لغو این کنسرت، باعث شد تا شایعات زیادی بر سر اجرای کنسرت او بر سر زبان‌ها بیافتد؛ اما تاکنون هیچ خبر رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *