اولین تصاویر از فصل ششم The Crown منتشر شد

اولین تصاویر از فصل ششم The Crown منتشر شد. این فیلم یکی از سریال‌های تولیدی شرکت نتفلیکس بوده که تاکنون پنج فصل از آن منتشر شده است.

شرکت نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر از فصل ششم The Crown از پرنس ویلیام و پرنس ویلیام رونمایی کرد. گفته می‌شود فصل ششم آخرین فصل از این سریال خواهد بود؛ بخش اول از این فصل در 16 نوامبر و بخش دوم و نهایی آن در 14 دسامبر از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون اعلام شد [+تصاویر]

انتشار اولین تصاویر از فصل ششم The Crown

هر فصل از این فیلم داستان متفاوتی را دنبال می‌کند و به یک دوره‌ی خاص از خانواده سلطنتی بریتانیا اشاره دارد. در بخش اول این فصل که در اواخر دهه 1990 (بین سال‌های 1997 تا 2005 رخ می‌دهد و برروی رابطه عاشقانه میان پرنسس دایانا با دودی الفاید تمرکز دارد. در بخش دوم  و پایانی فصل ششم نیز ماجرا‌هایی که برای پرنس ویلیام با بازی اد مک‌وی پس از مرگ مادرش اتفاق می‌افتد را روایت می‌کند.

 

اولین تصاویر از فصل ششم The Crown
اولین تصاویر از فصل ششم The Crown

نتفلیکس قبلا اعلام کرده بود که صنه تصادف پرنسس دایانا با بازی الیزابت دبیکی و خالد عبدالله در نقش دودی الفاید را نمایش نخواهد داد. پرنسس دایانا و شریک زندگی او الفاید در سانه رانندگی مشکوکی که در سال 1997 رخ داد جانشان را از دست دادند. از آنجایی که پرنسس دایانا در میان مردم انگلیس بسیار مبوب بود، این اتفاق سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری باور داشتند دست‌های پشت پرده باعث مرگ او شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *