لجبازی کاربران با امبر هرد ؛ امتیاز In the Fire عمدا پایین آورده شد!

لجبازی کاربران با امبر هرد باعث کم شدن امتیازات فیلم In the Fire شد. گویا امتیاز این فیلم سینمایی که تازه پوستر آن منتشر شده، عمدا پایین آمده است.

بعد از دریافت تعداد زیادی کامنت از کاربران شبکه‌های اجتماعی که امبر را به دروغگویی در پرونده شوهر سابقش، جانی دپ، متهم می‌کردند، امبر تصمیم گرفت کامنت‌های پیج خود را مسدود کند. پایین آمدن امتیاز فیلم امبر هرد توسط کاربران حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ توسط کارگردان Deadpool 3: او صدای یک نسل است

لجبازی کاربران با امبر هرد

پس از حواشی جنجالی و صدور رای دادگاه علیه امبر هرد، جو منفی شدیدی درباره این بازیگر ۳۷ ساله شکل گرفت که ممکن است تأثیر قابل توجهی بر جایگاه او در صنعت سینما داشته باشد. امبر هرچند در دنباله فیلم “آکوامن” نقش داشته است، اما با همکاری بازیگر دیگری به نام کانر آلین در فیلمی به نام “In the Fire” (در آتش) به بازیگری پرداخته و با نمایش هنرنمایی متفاوتی روبرو شده است.

با این حال، این فیلم نتوانست امتیازات بالایی کسب کند و داده‌ها نشان می‌دهد که کاربران، به ویژه با دادن امتیازات پایین، نمره IMDb این فیلم را به ۲.۵ از ۱۰ کاهش داده‌اند.

لجبازی کاربران با امبر هرد

امبر هرد در این فیلم نقش یک روانپزشک به نام گریس برنهام را بازی می‌کند، که در دههٔ ۱۸۹۰ به کشور کلمبیا سفر می‌کند تا تحقیقاتی درباره پسری که بسیاری اعتقاد دارند توسط اهریمن تسخیر شده است، آغاز کند. این مسئله باعث می‌شود که این پزشک جوان با رویدادهای غیرمنتظره و عجیبی روبرو شود.

بیوگرافی امبر هرد

امبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard)، متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس، یک بازیگر، مدل و تهیه‌کننده آمریکایی است. او در آستین، تگزاس متولد شد و پدرش دیوید کلینتون هرد، یک پیمانکار بود و مادرش پاتریشیا پیج (نام اصلی پاتریشیا پارسونز) یک محقق اینترنت بود. امبر یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد. پدر هرد در اوقات فراغتش با اسب‌ها سر و کار داشت و امبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.

لجبازی کاربران با امبر هرد

وقتی امبر هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در یک تصادف اتومبیلی جان خود را از دست داد. او که در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده بود، بعدها خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد. در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث شکل‌گیری سؤالات درباره جامعه اطراف خود شد.

امبر هرد در سن ۱۷ سالگی از دبیرستان کاتالوگ خارج شد و به نیویورک سیتی رفت. در نهایت، او از طریق یک دوره تحصیل در خانه مدرک دیپلم دریافت کرد. در نیویورک، او با مدلینگ درآمد خود را تأمین کرد، اما بعداً به لس آنجلس رفت تا به حرفه بازیگری بپردازد.

امبر هرد برای اولین بار در فیلم ترسناک “All the Boys Love Mandy Lane” (همه پسران عاشق مندلی لین) در سال ۲۰۰۶ نقش اصلی را بازی کرد. سال ۲۰۰۸، امبر هرد موفق شد برای بازی در فیلم “Pineapple Express” (انتشار آناناس) جایزه بهترین بازیگر جوان هالیوود را کسب کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *