تریلر رسمی فیلم Monsternado منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، استودیوی فیلمسازی «Dark Abyss Productions»، از تریلر رسمی فیلم Monsternado ، جدیدترین فیلم هیولا محور 2023 رونمایی کرد.

در تریلر فیلم مانسترنادو ، یک گردباد مملو از هیولاهای ترسناک و مرگبار به تصویر کشیده می‌شود. «Monsternado»، یک فیلم جدید از سازندگان فیلم «هیولای دریاچه نس» (Loch Ness Monster) و استودیوی «آنکورکد» (Uncork’d) است.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های هیولا محور 2023 و تمام دوران

تریلر رسمی فیلم Monsternado منتشر شد

استودیوی «آنکورکد»، پیش از این فیلم، آثاری همچون «The Dinner Party» و «Antidote» را تولید کرده بود. تریلر Monsternado ، یک گردباد بسیار ترسناک و بزرگ را به تصویر می‌کشد. این گردباد همراه با آب فراوان و هیولاهای ترسناک و مرگباری مانند مگالدون‌های بزرگ، ماهی‌های مرکب غول‌پیکر، عنکبوت‌های انسان‌خوار، کراکن و سایر موجودات، به شهر حمله می‌کند.

تهیه‌کننده اجرایی این فیلم، «جفری اسکات» است که اخیراً فیلم «وینی-پوه: خون و عسل» (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey) را ساخته بود. طبق گزارشات «Bloody-Disgusting»، «کیت لئوپارد»، رئیس استودیوی «Uncork’d Entertainment» در رابطه با این فیلم گفت:

یک فیلم فوق‌العاده دیگر از تایلر جیمز که در ماه نوامبر منتشر می‌شود. «Monsternado» سرگرم‌کننده، ترسناک و مملو از جلوه‌های ویژه بسیار جالب است.

داستان فیلم Monsternado

یک گردباد مملو از هیولاهای ماقبل تاریخ، در مثلث برمودا تشکیل شده و راه خود را به سمت خشکی در پیش گرفته است. «مگالودون»، «پتروداکتیل‌ها»، «اختاپوس‌های غول‌پیکر»، «کروکودیل‌ها» و موجودات دیگر به شهر هجوم می‌آورند و اکنون مردم باید برای زنده ماندن در برابر این موجودات مرگبار، دست و پنجه نرم کنند.

تاریخ انتشار مانسترنادو

طبق گزارشات رسمی، فیلم «Monsternado»، در تاریخ 14 نوامبر 2023 (23 آبان 1402) به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Bloody-Disgusting


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *