قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد

سردار «سعید منتظر المهدی» سخنگوی پلیس نیروی انتظامی تهران، لحظاتی پیش اعلام کرد که قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شده است.

سخنگوی پلیس، چندی پیش اعلام کرد که قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش که قبلاً دستگیر شده بود، بعد از انجام تحقیقات فنی، شناسایی شد و این امر به طور قطعی تایید شده است.

بیشتر بخوانید: هفته فیلم مهرجویی در شبکه نمایش

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد

طبق گزارشات خبرگزاری ایسنا، «سردار سعید منتظر المهدی» افزود که تحقیقات هنوز برای شناسایی همدستان و جوانب پنهان این قتل در حال انجام است. وی ادامه داد:

به زودی صحنه جرم بازسازی خواهد شد و اطلاعات تکمیلی نیز ارائه می‌شود.

قاتل داریوش مهرجویی

بر اساس گزارشات رسمی، داریوش مهرجویی و همسرش در شامگاه شنبه 22 مهر 1402، در ویلای شخصی خود در کرج به وسیله یک یا چند قاتل با استفاده از سلاح سرد به قتل رسیدند. لازم به ذکر است که اطلاعات منتشر شده درباره دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در شبکه‌های اجتماعی حقیقت ندارد و هنوز علت قتل و اسم قاتل علنی نشده است.

خبر دستگیری قاتل مهرجویی ، یک روز پس از برگزاری مراسم تشییع داریوش مهرجویی و همسرش، اعلام شد. قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، باعث بروز واکنش‌های فراوانی شده است. پیش از این اعلام شده بود که 10 نفر در ارتباط با قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر دستگیر شده‌اند.

در عملیات دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند، برای اولین بار از سگ‌های ویژه استفاده شد تا با تحلیل رد خون مقتولان، رد زنی‌های مرتکب را در مسیر فرار قاتلان شناسایی کنند. همچنین، بیش از 4 هزار خط تلفن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *