تریلر رسمی فیلم The Boys in the Boat منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

«جورج کلونی» بازیگر و کارگردان قدیمی آمریکایی، با انتشار تریلر رسمی فیلم The Boys in the Boat ، اعلام کرد که به دنیای کارگردانی و فیلمسازی بازگشته است.

«جورج کلونی»، با کارگردانی فیلم «The Boys in the Boat» که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده، به دنیای کارگردانی بازگشته است. «MGM» چندی پیش، اولین تصاویر و تریلر فیلم پسران در قایق را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم The Boys in the Boat منتشر شد

در سال 2004، کتابی با عنوان «Boys in the Boat: Nine Americans and Their Epic Quest for Gold at the 1936 Berlin Olympics»، به نویسندگی «دنیل جیمز براون» منتشر شد. این کتاب، بر تیم قایقرانی که در دانشگاه واشنگتن، در سال 1936 در المپیک برلین شرکت کردند، تمرکز دارد. این تیم، در طول دوران مسابقات در المپیک تابستانی 1936 به دنبال کسب مدال طلا بود.

«پسران در قایق» توسط «جورج کلونی»، بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «مارک ال اسمیت» کارگردانی شده و «جوئل ادگرتون»، «پکالوم ترنر»، «کریس دیامانتوپولوس»، «جک مولرن»، «سم استرایک»، «پیتر گینس»، «الک نیومن» و «تام وری» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم The Boys in the Boat

این فیلم، داستان واقعی یک تیم قایقرانی دانشگاه واشنگتن در سال 1936 را نشان می‌دهد که برای کسب طلا در بازی‌های المپیک 1936 برلین به رقابت پرداختند.

تاریخ اکران پسران در قایق

تریلر The Boys in the Boat ، از تاریخ اکران رسمی آن نیز رونمایی کرد. فیلم «The Boys in the Boat»، قرار است در تاریخ 25 دسامبر 2023 توسط شرکت «Metro-Goldwyn-Mayer» در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *