فیلم The Eras Tour تیلور سوئیفت حالا پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم «اراز تور تیلور سویفت» (Taylor Swift: The Eras Tour) در طی اولین هفته نمایش خود، به پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ تبدیل شد.

بر اساس گزارش اخیر «هالیوود ریپورتر»، این فیلم در افتتاحیه آخر هفته خود، در 3850 سالن سینما در سراسر ایالات متحده به نمایش درآمد و توانست بین 95 تا 97 میلیون دلار فروش داشته باشد. با این فروش، «Taylor Swift: The Eras Tour» جایگاه نخست را در میان تمامی فیلم‌های کنسرتی که تا به حال منتشر شده‌اند، به دست آورد و رکورد فروش فیلم «Never Say Never» جاستین بیبر را که در سال 2011 اکران شده بود و 73 میلیون دلار فروش داشت، شکست.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی فیلم کنسرت تیلور سوئیفت در باکس آفیس

فیلم The Eras Tour تیلور سوئیفت حالا پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم «The Eras Tour» در 94 کشور دیگر نیز اکران شد و با کسب 31 تا 33 میلیون دلار، فروش جهانی آن به رقمی بین 126 تا 130 میلیون دلار رسید. این فیلم در بریتانیا، مکزیک، استرالیا و آلمان، رتبه اول را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، «اراز تور» توانسته رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه ماه اکتبر را بدون در نظر گرفتن نرخ تورم، شکست داده و از فروش افتتاحیه فیلم «جوکر» که 76,2 میلیون دلار فروش کرده بود، بالاتر برود.

پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ
پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ

 

این فیلم تاکنون توانسته رتبه هفتم را در میان پردرآمدترین افتتاحیه‌های سال 2023 در ایالات متحده کسب کند. تیلور سویفت برای اکران این فیلم کنسرت، به جای همکاری با استودیوهای هالیوودی، با «AMC Theatres» همکاری کرده است.

به عقیده کارشناسان باکس آفیس، یکی از دلایل ناکامی فروش فیلم تیلور سویفت در رسیدن به 100 میلیون دلار، کم بودن مخاطبان جدید است؛ زیرا بیشتر بلیت‌های این فیلم پیش‌خرید شده بودند؛ اما از سوی دیگر، فیلم‌های کمی هستند که بتوانند با “اراز تور” در جلب نظر و رضایت مخاطبان و منتقدان قوی داشته باشند، زیرا تیلور سوئیفت همچنان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان جهان است.

فیلم «Taylor Swift: The Eras Tour»، به صورت زنده از تور جهانی او در سال 2020 تهیه شده و شامل نماهای زنده اجرا شده در استادیوم‌ها و تئاترهای مختلف است. این فیلم تجربه‌ای برای طرفداران تیلور سویفت فراهم می‌کند تا به اجراهای زنده و استعداد موسیقیایی او نزدیک شوند.

محبوبیت فیلم «The Eras Tour» نشان می‌دهد که فیلم‌های کنسرتی هنوز هم جایگاه قوی و محبوبی در جامعه دارند و می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را در باکس آفیس کسب کنند. این فیلم نیز نشان می‌دهد که تیلور سویفت به عنوان هنرمندی چند بعدی، در تلاش است تا تجربه‌ی موسیقی خود را برای طرفداران به صورت جدید و جذاب‌تری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *