استقبال مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن

با قطعی شدن قرارداد بزرگ دو شرکت مایکروسافت و اکتیوژن، احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن در برنامه کاری مایکروسافت قرار گرفته است.

در چند سال اخیر، Activision Blizzard به شدت روی سری بازی‌های “Call of Duty” تمرکز کرده و تقریباً تمام منابعش را صرف بازی‌های اصلی ندای وظیفه و Warzone کرده است. این وضعیت برای برخی طرفداران آزاردهنده است؛ زیرا اکتیویژن بلیزارد فرانچایزهای جذابی را فراموش کرده است.

با خریداری شدن Activision Blizzard توسط مایکروسافت، به نظر می‌رسد که وضعیت این کمپانی تغییر خواهد کرد. چراکه احیای بازسازی بازی های قدیمی اکتیویژن در برنامه‌های مایکروسافت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

هیچ محتوای انحصاری برای نسخه ایکس باکس کالاف دیوتی عرضه نمی‌شود!

افزایش قیمت بازی‌های اکتیویژن بلافاصله بعد از پیوستن به مایکروسافت!

احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن

استراتژی و برنامه دقیق مایکروسافت در قبال Activision Blizzard هنوز مشخص نیست، اما بر اساس بیانات “فیل اسپنسر”، رئیس Xbox، در پادکست Xbox Era، اگر یکی از استودیوهای Activision تمایل به احیای یکی از فرانچایزهای قدیمی‌تر داشته باشد، مایکروسافت از آن حمایت کامل خواهد کرد. او تأکید کرده است که مایل نیست تیم‌های توسعه‌دهنده را مجبور به کار بر روی یک فرانچایز قدیمی کند که علاقه‌ی‌ای به آن‌ ندارند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که در آینده، استودیوهای Activision Blizzard از آزادی بیشتری برای ساخت بازی‌ها بهره‌مند خواهند شد و در صورت تمایل به احیای فرانچایزهای قدیمی‌تر، مایکروسافت آن‌ها را به طور کامل حمایت خواهد کرد. با این حال، برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد برنامه‌ها و استراتژی‌های مایکروسافت در قبال Activision Blizzard، پیشنهاد می‌کنیم از منابع خبری رسمی و معتبر پیروی کنید یا اطلاعات جدیدتر را از منبع مناسب دریافت کنید.

احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن

با این حال، گویا به نظر می‌رسد برنامه‌های دقیق مایکروسافت در قبال آینده Activision Blizzard هنوز مشخص نیستند. مایکروسافت به عنوان یک شرکت بزرگ پتانسیل انجام هر کاری را دارد.

اشاره‌هایی از جانب فیل اسپنسر، رئیس Xbox، و بابی کوتیک، مدیر عامل Activision Blizzard، به احتمال ساخت یک بازی جدید “اسپایرو” توسط استودیو Toys for Bob و احیای پروژه ریمیک Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 صورت گرفته است. این مورد نشان می‌دهد که برخی از اعضای تیم برای احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن هیجان‌زده‌اند.

علاوه بر این، شایعاتی درباره احیای فرانچایز Guitar Hero پس از خریداری Activision توسط مایکروسافت منتشر شده و بابی کوتیک در جلسه‌ای که درباره بازسازی احتمالی Guitar Hero برگزار شد، در مورد این احتمال با تمامی منابع مایکروسافت و Xbox صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *