تاریخ اکران Paddington in Peru مشخص شد

استودیوی «سونی»، روز گذشته با انتشار یک تیزر کوتاه، تاریخ اکران Paddington in Peru که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های لایو اکشن 2024 است را مشخص کرد.

استودیوی «سونی» تاریخ انتشار فیلم پدینگتون در پرو را در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) در بریتانیا و 17 ژانویه 2025 (27 دی 1403) در ایالات متحده برنامه‌ریزی کرده است. کارگردانی این فیلم به «دوگال ویلسون» سپرده شده که تاکنون در زمینه کارگردانی موزیک ویدیوها و تبلیغات تجاری فعالیت داشته و این فیلم برای او اولین تجربه کارگردانی در زمینه فیلم بلند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین فیلم های لایو اکشن 2023 و تمام دوران


تاریخ اکران Paddington in Peru مشخص شد

«دوگال ویلسون» در فیلم «Paddington in Peru»، جانشین «پل کینگ» شد که دو قسمت قبلی این سری را کارگردانی کرده بود. «مارک برتون»، «جان فاستر» و «جیمز لامونت» نیز نویسندگان فیلمنامه این فیلم هستند.

در این فیلم، «الیویا کولمن» نقش یک مادر روحانی گیتاریست را بازی می‌کند و «آنتونیو باندراس» در نقش کاپیتان یک قایق به نام «هانتر کابت» ظاهر می‌شود که به خانواده براون در ماجراجویی‌هایشان در پرو کمک می‌کند. «ریچل زگلر» نیز در نقش دختر کاپیتان «جینا کابت» حضور دارد.

«امیلی مورتیمر» نیز نقش «خانم براون» را بازی می‌کند و جانشین «سالی هاکینز» شد که در دو قسمت قبلی این نقش را ایفا کرده بود. «هیو بانویل»، «جولی واترز»، «مدلین هریس»، «ساموئل جاسلین»، «جیم برادبنت» و «کارلا توس» نیز در این فیلم حضور دارند و «بن ویشا» و «ایملدا استاونتون» نیز صداپیشگی شخصیت‌های «پدینگتون» و «عمه لوسی» را بر عهده خواهند داشت.

استودیوی «کانال»، به صورت کامل بودجه این فیلم را تأمین می‌کند و آن را در بریتانیا، فرانسه، آلمان، لهستان و استرالیا اکران خواهد کرد. همچنین استودیوی «سونی پیکچرز» فیلم «پدینگتون در پرو» را در سایر نقاط جهان منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety

نظر شما درباره تاریخ اکران Paddington in Peru چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *