فروش جهانی فیلم The Exorcist: Believer از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت

عبور از مرز 100 میلیون دلار در گیشه نشان از موفقیت فیلم The Exorcist: Believer دارد. با وجود اینکه منتقدان نقدهای بسیاری به این فیلم داشتند اما توانست فروش جهانی فوق‌العاده‌ای را ثبت کند.

عملکرد درخشان فیلم جن‌گیر: مومن The Exorcist: Believer در حالی اتفاق افتاد که تنها 30 میلیون دلار برای تولید آن هزینه شده‌؛ از زمان اکران تا انتشار این خبر، این فروش در گیشه جهانی 108 میلیون دلار کسب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید: 

توضیحات واقعی داستان فیلم جن گیر ؛ داستان پرونده واقعی جن گیر


 

فروش جهانی فیلم The Exorcist: Believer از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت

مدتی از اکران این فیلم می‌گذرد و تاکنون توانسته بالغ بر 108 میلیون دلار فروش کند. این فیلم در آمریکایی شمالی بیش از 54.3 میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی نیز 53.7 میلیون دلار فروش کرد.

با وجود هزینه‌ی کمی که برای تولید این فیلم شد و همچنین نقدهای بسیاری که از طرف منقدان کسب کرده، یونیورسال و بلوم هاوس برای خرید حق تولید و پخش فیلم جن‌گیر: مومن درحدود 400 میلیون دلار هزینه کرده‌اند. البته این هزینه جای دوری نخواهد رفت چراکه شامل دو دنباله دیگر از فیلم The Exorcist نیز می‌شود. علاوه بر این شایعاتی مبنی بر تولید اسپین آف از جهان جن‌گیری و اضافه شدن آن به پارک تفریی پخش شده که گمان می‌رود به حقیقت خواهند پیوست.

فیلم The Exorcist: Believer
فیلم The Exorcist: Believer

این فیلم ادامه‌ی فیلم جن‌گیر اصلی است که رویکرد سه‌گانه فیلم هالووین را دنبال می‌کند. در این فیلم دیوید گوردون گرین کارگردان سری فیلم‌های هالووین و پیتر ساتلر برای نگارش فیلم‌نامه آن با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

بازیگرانی همچون لسلی اودم جونیور، لیدیا جیوت، اولیویا اونیل، جنیفر ندلز، نوربرت لئو بوتس و آن داود نقش‌آفرینی کرده‌اند.

علاوه بر این ادامه فیلم The Exorcist: Believer در 18 آوریل 2025 برابر با 4 فروردین 1404 با عنوان The Exorcist: Deceiver اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی فیلم The Exorcist: Believer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *