انتشار ویدئویی از تست بازیگری بریتنی اسپیرس برای فیلم The Notebook

به تازگی ویدیویی از تست بازیگری بریتنی اسپیرس برای فیلم The Notebook در رسانه‌های مجازی منتشر شده که بازخورد بسیاری را داشته است.

همزمان با انتشار کتاب خاطرات “زن درون من” (The Woman in Me) توسط بریتنی اسپیرز، یک ویدیوی تست بازیگری این خواننده مشهور برای فیلم “دفترچه” (The Notebook) منتشر شد. در این ویدیو، بریتنی اسپیرز دیالوگ‌های احساسی فیلم را در برابر رایان گاسلینگ اجرا می‌کند؛ اما در ویدیویی که توسط روزنامه “دیلی میل” منتشر شده است، رایان گاسلینگ دیده نمی‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

فروش جهانی فیلم The Exorcist: Believer از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت


 

تست بازیگری بریتنی اسپیرس برای فیلم The Notebook

در فیلم “چهارراه‌” (Crossroads)، بریتنی اسپیرز، که تا آن زمان تجربه بازیگری محدودی را داشت، نقش شخصیت “الی” را بازی می‌کند و در یک صحنه می‌گوید:

«نمی‌مانم. سعی کردم با تو تماس بگیرم و بگویم که نمی‌مانم، اما هیچ‌کس تلفن را جواب نداد… نوآ، نمی‌توانی با دو نفر ازدواج کنی. من با لان ازدواج می‌کنم، پس بهتر است بروم.»

در ادامه، او با جملات بعدی به احساسات خود می‌پردازد:

«راستش دعا کردم که در زمان جنگ بمیری. مردن که نه. اگر مرده بودی، حس وحشتناکی پیدا می‌کردم. اما دوست نداشتم دیگر زنده باشی، چون نمی‌توانستم تحمل کنم که با زن دیگری هستی و ما هرگز یکدیگر را نبینیم. پس باید بروم، می‌فهمی؟»

“متیو بری”، مسئول انتخاب بازیگر فیلم، این ویدیو را به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید:

«بریتنی در این صحنه فقط خوب بازی نکرد، بلکه شگفت‌انگیز بود. او همه‌ی ما را شگفت‌زده کرد و دهان ما باز مانده بود.»

در ادامه می‌گوید:

«بریتنی بر چندین بازیگر زن برتر آن زمان غلبه کرد. اسکارلت جوهانسن، کلر دینس، کیت باسورث، ایمی آدامز، جیمی کینگ و مندی مور برای این نقش تست بازیگری دادند. بریتنی همه‌ی آن‌ها را شکست داد. هر کسی که در آن سال شهرت داشت، این نقش را می‌خواست.»

در کتاب خاطراتش، اسپیرز نوشته است که واگذاری این نقش به “ریچل مک‌آدامز” او را ناراحت نکرده است: «هرچند ارتباط مجدد با رایان گاسلینگ پس از «باشگاه میکی ماوس» می‌توانست لذت‌بخش باشد. خوشحالم که بازی نکردم. اگر به جای ساختن آلبوم «در منطقه» (In the Zone) در این فیلم بازی کرده بودم، شب و روز مثل زنان دهه ۱۹۴۰ رفتار می‌کردم.»

او دربارهٔ کناره‌گیری از بازیگری پس از “چهار‌راه” می‌گوید:

«مشکل من به عوامل تولید آن فیلم ارتباطی نداشت، بلکه به تأثیر بازیگری روی روانم مرتبط بود. فکر می‌کنم متد اکتینگ را شروع کردم، اما فقط نمی‌دانستم چگونه از شخصیتم خارج شوم. واقعاً به آدم دیگری تبدیل می‌شدم.»

این ویدیو در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۰۲ در لس‌آنجلس ضبط شده است. کتاب خاطرات اسپیرز در تاریخ ۲۴ اکتبر منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تست بازیگری بریتنی اسپیرس برای فیلم The Notebook چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *