تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد

«Maestro»، عنوان فیلم جدید «بردلی کوپر» است که توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. چندی پیش، سرویس استریم نتفلیکس تریلر رسمی فیلم Maestro را منتشر کرد.

این فیلم را «بردلی کوپر» کارگردانی کرده و خودش نیز در آن بازی می‌کند. تاریخ اکران این فیلم در سینماهای منتخب از تاریخ 22 نوامبر 2023 (1 آذر 1402) آغاز خواهد شد و در تاریخ 20 دسامبر 2023 (29 آذر 1402) از سرویس استریم نتفلیکس پخش می‌شود. فیلم «Maestro» در ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم ونیز 2023 نمایش داده شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد

تریلر فیلم Maestro نشان می‌دهد که «بردلی کوپر» در نقش «لئونارد برنستاین» و «کری مولیگان» نیز در نقش «فلیسیا مونتلگره»، همسر «لئونارد برنستاین» نقش‌افرینی کرده‌اند؛ همچنین «جرمی استرانگ» در نقش «جان گروئن»، «مایا هاوک» در نقش «جیمی برنستاین» (دختر لئونارد برنستاین) و «مت بومر» نیز در این فیلم حضور دارند.

بردلی کوپر علاوه بر بازیگری و کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشت و «جاش سینگر» به او در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است. «جاش سینگر» بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم «Spotlight» شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد.

او همچنین فیلمنامه فیلم‌های «The Post» و «First Man» را در کارنامه خود دارد. «Maestro»، دومین تجربه کارگردانی «بردلی کوپر» است که پیش از این فیلم «A Star Is Born» را در سال 2018 کارگردانی کرده بود. «کوپر» تاکنون 9 بار برای جایزه اسکار نامزد شده، اما هنوز این جایزه را دریافت نکرده است.

این فیلم، زندگینامه «لئونارد برنشتاین» را نشان می‌دهد. او هنرمند و نقاش برجسته‌ای بود که در زمینه هنرهای تجسمی به شهرت رسید. او در سال 1928 در آمریکا متولد شد و در سال 2019 درگذشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر رسمی فیلم Maestro چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *