ساخت فیلم جدید Fantastic Beasts کنسل شد

چندی پیش، «دیوید یتس» کارگردان فرانچایز «Fantastic Beasts»، اعلام کرد قصد ساخت فیلم جدید Fantastic Beasts را ندارد. او با بیان اینکه عوامل فیلمش نیاز به استراحت دارند تولید این فیلم را به وقت دیگری موکول کرد.

فرانچایز «Fantastic Beasts» که در ابتدا قرار بود به عنوان یک حماسه 5 قسمتی در نظر گرفته شود، حالا قسمت‌های آینده این فرانچایز پس از سخنان «دیوید یتس»، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فانتزی تاریخ سینمای جهان + [2023 و تمام دوران]


ساخت فیلم جدید Fantastic Beasts کنسل شد

«دیوید یتس»، کارگردان کهنه کار هری پاتر که تمام فیلم‌های «Fantastic Beasts» را نیز کارگردانی کرده بود، آینده اسپین آف را مورد تردید قرار داد. او درباره آینده این فیلم گفت:

ما آن سه فیلم را ساختیم و آخرین فیلم از طریق یک بیماری همه‌گیر، بسیار سرگرم کننده و سخت بود. ما در واقع زمانی فیلمبرداری می‌کردیم که واکسنی وجود نداشت و خوشبختانه، هیچکس مریض نشد. ما دقیق‌ترین پروتکل‌ها را رعایت کردیم.

همه ما به فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» افتخار می‌کنیم و وقتی ساخته شد، همه ما نیاز به کمی استراحت داشتیم. این ایده که فراچایز قرار است متشکل از 5 فیلم باشد، برای همه ما شگفت‌انگیز بود. «جی کی رولینگ» فقط یک بار در یک نمایش مطبوعاتی به طور خودجوش به آن اشاره کرد.

ساخت فیلم جدید Fantastic Beasts
ساخت فیلم جدید Fantastic Beasts

دیوید یتس در ادامه صحبت‌هایش، درباره توقف ساخت فیلم های Fantastic Beasts گفت:

«شاید ما دوباره در یک مقطع زمانی دیگر برگردیم. من هنوز با دیوید هیمن (تهیه کننده) و «برادران وارنر» صحبت نکرده‌ام؛ اما فقط یک مکث کوتاه برای همه ما نیاز است.»

کمپانی «برادران وارنر» که مشتاق به سرمایه‌گذاری در مجموعه «هری پاتر» بودند، در سال 2016 فیلم «Fantastic Beasts and Where to Find Them» که پیش‌درآمد فرانچایز «هری پاتر» بود را منتشر کرد.

فیلم «Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald» که در سال 2018 منتشر شد، با نمره 36%، رکورد پایین‌ترین امتیاز را در بین دنیای فیلم‌های «هری پاتر» در Rotten Tomatoes را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamesradar

نظر شما درباره تصمیم دیوید یتس و فیلم‌های هری پاتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *