فروش فیلم Saw X از مرز 95 میلیون دلار گذشت

طبق پیش بینی‌های اولیه، انتظار می‌رفت که فیلم Saw X حدود 20 میلیون دلار بفروشد؛ اما طبق گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده، فروش این فیلم از مرز 95 میلیون دلار گذشته است.

دهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های Saw، جذابیت قابل توجهی را برای مخاطبان آمریکای لاتین و اسپانیا داشت و 80% فروش این فیلم، در کشورهای لاتین رخ داده است. این فیلم ترسناک، در سینماهای مختلفی مانند «IMAX»، «ScreenX» و «4D» نمایش داده شد و توانست پس از اکران، بیش از 95 میلیون دلار کسب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش 95 میلیون دلاری فیلم Saw X

فیلم اره 10 ، با امتیاز شگفت‌انگیز 85% در سایت «Rotten Tomatoes»، به عنوان بهترین فیلم کل فرنچایز Saw تبدیل شد و همچنین با فروش 95 میلیون دلاری خود، سود 15 میلیون دلاری کسب کرد.

فیلم Saw X
فیلم Saw X

فیلم سینمایی Saw X ، با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شد و در 3,262 سالن سینما به نمایش درآمد که بیشترین تعداد سینما برای فرانچایز Saw محسوب می‌شود. این فرانچایز، تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در سینماهای سراسر جهان به دست آورده که همین آمار، این فرانچایز را به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های ترسناک در تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

فیلم Saw 10، بار دیگر، با قرار دادن تله‌های وحشتناک، مخاطبان را درگیر کرد و توانست به موفقیت مالی قابل توجهی نیز دست یابد. در این فیلم، جان کرامر به مکزیک سفر می‌کند تا به دنبال سرطانش را درمان کند. او پس از سفر خود متوجه می‌شود که این عملیات، در واقع یک کلاهبرداری است و او را مجبور می‌کند تا افراد مسئول را ربوده و آن‌ها را به عنوان انتقام، در معرض تله‌های مرگبار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Saw X چیست؟ شما نیز آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *