لوکا گوادانینو از ساخت ریبوت فیلم صورت زخمی منصرف شد

کارگردان ایتالیایی لوکا گوادانینو که قرار بود بازسازی فیلم صورت زخمی را انجام دهد، از این کار کناره‌گیری کرد. احتمالاً به زودی فیلمساز دیگری جایگزین خواهد شد.

لوکا گوادانینو با شرکت در جشنواره فیلم جیو مامی بمبئی از انصراف خود برای بازسازی فیلم صورت زخمی خبر داد و گفت این فیلم را کارگردانی نخواهد کرد. این فیلم قرار بود برمبنای فیلمنامه‌ای از جوئل و ایتن کوئن ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریبوت فیلم صورت زخمی منتفی شد

فیلم «scar face» یا «صورت زخمی» در سال 1983 به کارگرانی«برلیان یالما» ساخته شد و استقبال گسترده‌ای به همراه داشت. این فیلم تا سال 2007 چهارنوبت در آمریکا منتشر شد و نامزد دریافت جوایز معتبر مختلفی هم بود.

فیلم صورت زخمی

موسیقی متن این فیلم که به دست«جرجیو موادر» ساخته شده توانست جایزه اسکار را به خود اختصاص دهد. این فیلم زندگی «تونی مونتانا»  بابازی آل پاچینو داستان یک پناهده کوبایی را روایت می‌کند که پس از مهاجرت به فلوریدا به گانگستر شماره یک این شهر تبدیل می‌شود.

طی 12سال گذشته مسئله ساخت ریبوت این فیلم در جریان بوده و همیشه این پروسه با مشکل مواجه شده است. اکنون هم سخنان «لوکا گوادانیو» که انتظار می‌رفت ساخت این فیلم را بر عهده گیرد این مسئله را نشان می‌دهد. این کارگردان و نویسنده ایتالیایی در جریان جشنواره هند بدون هیچ توضیحی خبر کناره‌گیری خود را از ساخت ریبوت فیلم«scar face» علام کرد تا بیش از این مشتاقان را به انتظار نگذارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ریبوت فیلم صورت زخمی چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *