فروش فیلم The Creator از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد

به گزارش خبرگزاری‌های انگلیسی زبان، فروش فیلم The Creator از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد و به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های 2023 تبدیل شد.

فیلم Creator ، در تاریخ 6 نوامبر 2023 (15 آبان 1402)، در ایالات متحده و کانادا 45 میلیون دلار و در سایر مناطق 58,8 میلیون دلار فروش داشته است. این اعداد و ارقام، باعث شدند تا فروش این فیلم، از مرز 100 میلیون دلار عبور کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش 100 میلیون دلاری فیلم The Creator

فیلم علمی تخیلی The Creator با بازی «جان دیوید واشنگتن»، «جما چان» و «مادلین یونا ویلز»، در رتبه‌بندی باکس آفیس جهانی، پیشرفت چشم‌گیری داشت. تا پایان پنجمین آخر هفته اکران فیلم آفریننده ، این فیلم حدود 97.3 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورده بود و حالا با پایان امروز (15 آبان 1402)، فروش این فیلم از 100 میلیون دلار عبور می‌کند.

فیلم The Creator
فیلم The Creator

در حالی که عملکرد کلی فیلم با توجه به بودجه 80 میلیون دلاری، ممکن است ایده‌آل نباشد؛ اما با توجه به استقبال خوب مردم، انتظار می‌رود که این فیلم به فروش فوق‌العاده خودش ادامه بدهد. طرح منحصر به فرد و رویکرد بصری کارگردانی «ادوارد»، مخاطبان را راضی نگه داشته است.

این فیلم در بریتانیا 8,0 میلیون دلار، فرانسه 6,3 میلیون دلار و آلمان 5,0 میلیون دلار و همچنین بازارهای آسیایی مانند کره 2,0 میلیون دلار و هنگ کنگ 1,5 میلیون دلار به دست آورده است. در ابتدا انتظار می‌رفت که فیلم سینمایی The Creator، به دلیل تبلیغات پیش از انتشار خود، در باکس آفیس موفقیت قابل قبول را کسب کند که همینطور نیز شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider

نظر شما درباره‌ی فیلم The Creator چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *