فروش فوق‌العاده فیلم Godzilla Minus One در سینماهای ژاپن

فیلم Godzilla Minus One یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ماه نوامبر 2023 بود که توانست فروش فوق‌العاده‌ای را در سینمای ژاپن کسب کند.

فیلم گودزیلا منهای یک (Godzilla Minus One)، از تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) در ژاپن اکران شد و رکورد سینمای «آیمکس» را در این کشور شکست. این فیلم توانست در کمتر از 3 روز، 1 میلیارد ین، (معادل 8,7 میلیون دلار) بفروشد و با فروش 1,2 میلیون دلار در سینماهای «آیمکس»، رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه یک فیلم لایو اکشن ژاپنی را بشکند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش فیلم Godzilla Minus One در سینماهای ژاپن

گودزیلا منهای یک، با فروش 7,8 میلیون دلاری، چهارمین فیلم لایو اکشنی پرفروش تاریخ ژاپن در سینماهای «IMAX» لقب گرفته است. داستان فیلم، در اواخر دهه 1940، زمانی که گودزیلا پس از شکست در جنگ جهانی دوم به ژاپن حمله می‌کند رخ می‌دهد.

فیلم Godzilla Minus One
فیلم Godzilla Minus One

در این فیلم، بازیگرانی همچون «ریونوسوکه کامیکی»، «مینامی هامابه»، «یوکی یامادا»، «مونه‌تابا آئوکی»، «هیده‌تاکا یوشیوکا»، «ساکورا آندو» و «کارونوسوکه ساساکی» نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم سینمایی Godzilla Minus One ، سی‌وهفتمین فیلم از مجموعه گودزیلا و سی‌وسومین فیلم گودزیلا از شرکت «توهو» (Toho Studios) است. این فیلم در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) در ژاپن اکران شد و رکورد خوبی را در باکس آفیس به ثبت رساند.

گودزیلا منهای یک، اولین فیلم از دنیای گودزیلا است که به سینمای «IMAX» منتقل شد. همچنین، این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان نیز منتشر می‌شود. فیلم بعدی دنیای گودزیلا که Godzilla x Kong: The New Empire نام دارد، در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Godzilla Minus One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *