تصویری از آنتونی مکی در لباس جدید کاپیتان آمریکا منتشر شد

یک تصویر جدید از ظاهر آنتونی مکی (Anthony Mackie) در فیلم کاپیتان آمریکا 4 منتشر شده که تفاوت چشمگیری با ظاهر گذشته دارد.

این اثر که چهارمین فیلم اختصاصی کاپیتان آمریکا است، برای نخستین بار «آنتونی مکی» را در نقش «کاپیتان آمریکا» به تصویر می‌کشد. این لحظه مهم پس از پیروزی بر ارتش «تانوس» و پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول رخ داده است، جایی که «استیو راجرز» مسئولیت خود را به عنوان کاپیتان آمریکا، رسماً رها کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر جدید آنتونی مکی در فیلم کاپیتان آمریکا 4

سه سال پیش، در مجموعه تلویزیونی The Falcon and the Winter Soldier از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، ما شاهد بودیم که «سم ویلسون» (آنتونی مکی) نقش کاپیتان آمریکا را به عهده گرفت و با ظاهری جدید و متفاوت وارد عمل شد.

حالا با انتشار تصویر جدیدی از فیلم Captain America: Brave New World متوجه می‌شویم که ظاهر «سم ویلسون» حتی نسبت به سریال The Falcon and the Winter Soldier هم تغییر کرده و به شدت به لباس «استیو راجرز» شباهت دارد.

فیلم کاپیتان آمریکا 4

در تصاویر، مشاهده می‌شود که رنگ سفید کاهش یافته و همزمان رنگ‌های آبی و قرمز جذاب‌تری به لباس افزوده شده‌اند، تا این نقش جدید یادآور ظاهر «استیو راجرز» باشد. با توجه به گزارشات منتشر شده، فیلم Captain America: Brave New World یک روایت سیاسی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود و  در تاریخ 14 فوریه 2025 (26 بهمن 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ظاهر جدید آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *