خلاصه داستان رسمی فیلم ددپول 3 رونمایی شد

اولین خلاصه داستان فیلم ددپول 3 به طور رسمی توسط وب‌سایت رسمی مارول در ژاپن منتشر شد. این فیلم به طور کامل رمزآلود است و می‌تواند برای مخاطبان وسوسه‌انگیز باشد.

مهم‌ترین نکته این است که این خلاصه از زبان ژاپنی به زبان انگلیسی ترجمه شده و ترجمه گاهی امکان دارد باعث برخی از اختلالات جالب شود؛ بنابراین ممکن است منظور سایت این باشد که ایده سومین فیلم ددپول به خودی خود تاریخ‌ساز خواهد بود و خلاصه داستان صرفاً تلاش برای اشاره به آن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خلاصه داستان رسمی فیلم ددپول 3 رونمایی شد

این اطلاعات کاملاً شبیه آنچه در فیلم اتفاق می‌افتد نیست. همچنین از خبرها پیداست که ولورین (نقش اجرا شده توسط هیو جکمن) در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشد که این اثر به عنوان اولین فیلمی شناخته می‌شود که به طور گسترده با موجودات جهش‌یافته MCU (در دنیای سینمایی مارول) سروکار دارد.

فیلم ددپول 3

با توجه به خلاصه تک خطی که ترجمه شده، فیلم دارای تغییراتی در تاریخچه MCU است:

آیا قهرمانی بی‌مسئولیت، به نام ددپول، تاریخ MCU را به همراه ولورین تغییر خواهد داد!؟

واضح است که «هیو جکمن» با شخصیت ولورین در فیلم ددپول 3 حضور داشته و این اثر اولین تجربه‌ای خواهد بود که به طور گسترده با دنیای سینمایی موجود جهش‌یافته MCU در ارتباط است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه‌های قبلی فیلم ددپول چیست؟ آیا نسخه‌های پیشین این فرانچایز را دیده‌اید؟ نظر شما درباره حضور ولورین در این سری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *