آماندا سایفرد به سریال Long Bright River پیوست

آماندا سایفرد (Amanda seyfried) برای بازی در سریال Long Bright River که بر اساس رمان «لیز مور» است، در سرویس استریم «پیکاک» انتخاب شد.

آماندا سایفرد پس از حضور در مجموعه «ترک تحصیل» (The Dropout) در مینی سریال جدیدی به نام «رودخانه طویل درخشان» (Long Bright River) برای پلتفرم استریم «پیکاک» بازی خواهد کرد. این سریال بر اساس رمان معروف «لیز مور» تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور آماندا سایفرد در سریال Long Bright River

«سایفرد» به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این سریال نیز حضور خواهد داشت و اخیراً همراه با «مور» در فیلادلفیا دیده شده که همکاری این دو نفر را نشان می‌دهد. داستان سریال درباره زنی به نام «میکی» است که «سایفرد» نقش او را بازی می‌کند. «میکی» یک مأمور پلیس گشت در فیلادلفیا است که با بیماری بحران اپیوید مواجه می‌شود. وقتی در یکی از محله‌های فیلادلفیا چندین قتل رخ می‌دهد، او متوجه می‌شود که گذشته‌اش ممکن است با پرونده مرتبط باشد.

فیلم Long Bright River

«نیکی تاسکانو» (Nicky Tascano) و «مور» نویسندگان و تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود. شورانر سریال «تاسکانو» خواهد بود و «هیگار بن-اشر» کارگردان قسمت اول انتخاب شد.

«سایفرد»، پس از حضور در فیلم‌هایی مانند «دختران بدجنس» (Mean Girls) و سپس در فیلم‌هایی چون «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) و «منک» (Mank)، پس از «ترک تحصیل» (The Dropout) در سریال «اتاق شلوغ» (The Crowded Room) ظاهر شد و او اخیراً در «هفت پرده» (Seven Veils) از «اتم اگویان» (Atom Egoyan) فیلمساز کانادایی مقابل دوربین حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور آماندا سایفرد در این سریال چیست؟ فیلم جنایی مورد علاقه شما چیست ؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *