تریلر رسمی و آخر فیلم Mean Girls منتشر شد

Mean Girls، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های کمدی موزیکال سال 2024 است. سرویس استریم «پارامونت»، چندی پیش از تریلر رسمی فیلم Mean Girls رونمایی کرد.

فیلم دختران بدجنس (Mean Girls: The Musical) یک فیلم کمدی و موزیکال، محصول سال 2024 است. این فیلم، توسط «آرتورو پرز جونیور» و «سامانتا جین» کارگردانی شده و قرار است سال آینده اکران شود. «پارامونت پیکچرز» با انتشار تریلر فیلم Mean Girls ، از اثر جدید خود رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Mean Girls منتشر شد

کمپانی «پارامونت» با انتشار تریلر Mean Girls ، اعلام کرد که «انگوریس رایس»، «رنه راپ»، «آلیئی کراوالیو» و «ژاکلین اسپایوی» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. توسعه این فیلم از ژانویه 2020 (بهمن 1400) آغاز شد و فیلمبرداری آن تا آوریل 2023 (اردیبهشت 1402) به طول انجامید.

در ادامه می‌توانید تریلر آخر فیلم Mean Girls را مشاهده کنید:


در ادامه می‌توانید تریلر اول فیلم Mean Girls را مشاهده کنید:

با انتشار تریلر فیلم دختران بدجنس ، مشخص شد که این فیلم در تاریخ 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)، توسط شرکت «پارامونت پیکچرز»، در ایالات متحده به روی پرده سینماها خواهد رفت. فیلمنامه این فیلم، برگرفته از نمایشنامه‌ای از «تینا فی» بوده که بر اساس فیلمی با همین نام، در سال 2004 ساخته شد.

«تینا فی» و «تیم میدوز» که در فیلم اول نیز حضور داشتند، برای این اقتباس بازگشته‌اند. «تینا فی» که نویسنده فیلم Mean Girls 2004 نیز بود، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در این نسخه قعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Mean Girls چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *