سریال Severance برای فصل دوم تمدید شد

سریال Severance ، سک سریال آمریکایی در ژانر علمی تخیلی، روان‌شناختی و دلهره‌آور محصول شرکت اپل است که چندی پیش برای فصل دوم تمدید شد.

در سال 2022، شرکت اپل یکی از برجسته‌ترین آثار دهه‌ی اخیر در دنیای تلویزیون را که Severance نام داشت، را به سرویس استریم خود اضافه کرد. این اثر علمی تخیلی و روان‌شناختی با بازی «آدام اسکات»، دارای داستانی بسیار جذاب با محوریت پاکسازی خاطرات انسان‌ها و سیاست‌ها و توطئه‌های مربوط به آن است. فصل اول سریال جداسازی تجربه منحصر به فردی را به مخاطبان ارائه داد و با بازخوردهای فوق‌العاده و مثبت از سوی تماشاگران مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Severance برای فصل دوم تمدید شد

با وجود طرفداران زیاد و انتظارات بسیار سریال جداسازی، تاکنون کمپانی اپل اطلاعات دقیقی از فصل دوم این سریال تحسین‌ شده را به صورت رسمی منتشر نکرده بود؛ اما امروز با انتشار تصویری در صفحه توییتر، به رونمایی از فصل دوم سریال Severance پرداخته شد.

سریال Severance

 

این تصویر، بدون هیچ توضیحی در صفحه توییتر کمپانی اپل منتشر شد که بدون شک، نمی‌تواند یک اتفاق بی‌ دلیل باشد. باید صبر کرد و دید که آیا در روزهای آینده، پس از انتظار طولانی طرفداران این سریال جذاب شاهد اطلاعاتی درباره فصل دوم این مجموعه خواهند بود یا خیر!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل دوم سریال Severance چیست؟ آیا فصل اول این مجموعه را تماشا کرده‎‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *