اپل تیوی پلاس سریال Slow Horses را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرد

سریال Slow Horses یکی از مجموعه‌های پرطرفدار شبکه اپل تی‌وی پلاس که اخیراً اعلام شد این شبکه سریال اسب های آرام را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرده است.

اخیراً اپل تی‌وی پلاس تصمیم به تمدید سریال درام Slow Horses برای فصل‌های چهارم و پنجم گرفته است. این تصمیم بعد از پایان فصل سوم این سریال گرفته شده و براساس رمان بعدی از سری کتاب‌های Slough House نوشته «میک هرون»، ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپل تیوی پلاس سریال Slow Horses را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرد

این سریال درباره «رادی هو» (با بازی کریستوفر چانگ) است که با زنی جذاب آشنا می‌شود و اتفاقات عجیبی در شهر رخ می‌دهد. این موقعیت باعث می‌شود تا مأموران Slow Horses سعی کنند که راز این اتفاقات را کشف نمایند.

«گری اولدمن» به دلیل بازی در نقش «جکسون» در این سریال، نامزد جایزه گلدن گلوب شد. بازیگران دیگر این سریال شامل «کریستین اسکات توماس»، «جک لودن»، «ساسکیا ریوز»، «روزالیند الازار»، «کریستوفر چانگ»، «ساموئل وست»، «سوفی اوکوندو»، «ایمی-فیون ادواردز»، «کادیف کیروان» و «جاناتان پرایس» هستند.

سریال Slow Horses

Slow Horses توسط شرکت «See-Saw Films» ساخته شده و از آثار «ویل اسمیت» است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل «جیمی لورنسون»، «هاکان کوستا»، «ایین کانینگ»، «امیل شرمن»، «داگلاس اوربانسکی»، «گیل موترکس»، «جولیان استیونز» و «گراهام یوست» هستند.

اپل تی‌وی پلاس تاکنون آمار دقیقی از تعداد و آمار بینندگان Slow Horses منتشر نکرده است. این سریال با پنج فصل، به یکی از طولانی‌ترین اثرهای این سرویس استریم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال اسب های آرام چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *