تریلر فیلم Perfect Days منتشر شد

کمپانی فیلمسازی «NEON»، شب گذشته از تریلر فیلم Perfect Days ، به صورت رسمی رونمایی کرد. این فیلم، در تابستان امسال، در جشنواره فیلم کن اکران شد.

فیلم Perfect Days که در جشنواره کن 2023 اکران شد و نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد، به عنوان نماینده ژاپن در رقابت اسکار 2024 نیز شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Perfect Days منتشر شد

کمپانی «NEON»، با انتشار تریلر Perfect Days ، از تاریخ اکران و داستان این فیلم سینمایی، رونمایی کرد. داستان فیلم، درباره یک نظافتچی میانسال به نام «هیرایاما» است که در توکیو زندگی می‌کند. او زندگی آرام و ساده‌ای دارد و روزهایش را با لذت گوش دادن به موسیقی و خواندن کتاب می‌گذراند. او عاشق درختان است و از آن‌ها عکس می‌گیرد، تا اینکه یک رویداد غیرمنتظره، گذشته‌اش را فاش می‌کند.

فیلم روزهای عالی، پس از اکران در جشنواره کن، در جشنواره‌های نیویورک و تلیوراید نیز اکران شد. «کوجی یاکوشو»، جایزه بهترین بازیگر مرد را در این جشنواره کسب کرد. استودیوی «نئون»، فیلم روزهای عالی را با قراردادی شش رقمی خریداری کرد و از تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402)، این فیلم را در سالن‌های سینما، به صورت محدود اکران خواهد کرد و در هفته‌های بعد، به صورت گسترده‌تری به نمایش در خواهد آورد.

این فیلم به عنوان نماینده اصلی ژاپن در دسته‌بندی بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. در تریلر فیلم روزهای عالی ، اشاره‌ای گسترده به جوایزی که این فیلم در جشنواره‌ها کسب کرد، به نمایش درآمد. «کوجی یاکوشو»، با بازی در فیلم Perfect Days، برنده جایزه هیئت داوران جهانی و جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Perfect Days چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *