ساخت انیمه جان ویک تأیید شد

با تأیید «چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski)، انیمه جان ویک ساخته می‌شود. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که این کارگردان چندی پیش، از پایان این فرانچایز خبر داده بود.

اخبار مربوط به فرنچایز جان ویک، در حال حاضر توجه تمام رسانه‌ها را به خودش جلب کرده و «چاد استاهلسکی»، خالق این مجموعه اکشن، روز گذشته درباره آینده این فرنچایز در سینما و تلویزیون، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت انیمه جان ویک تأیید شد

با اتمام فرانچایز جان ویک در قسمت چهارم، تهیه‌کنندگان قصد دارند پروژه‌های مختلف و جاه‌طلبانه‌ای را در زمینه‌های مختلف دیگری تولید کنند. «چاد استاهلسکی»، کارگردان متفکر این فرنچایز، در یک پادکست صوتی به نام The Discourse، در مورد برنامه‌های آینده این مجموعه صحبت کرد و گفت که انیمیشن جان ویک ساخته خواهد شد.

انیمه جان ویک
انیمه جان ویک

«چاد استاهلسکی»، در طی این پادکست اعلام کرد که تا زمانی که ایده‌ی مناسبی وجود نداشته باشد، به ساخت جان ویک 5 نخواهد پرداخت؛ اما به گسترش این فرنچایز در رسانه‌های مختلف موافق است و از ایده‌های جدید استقبال می‌کند. او همچنین اعلام کرد که مسائل جالب و شگفت‌انگیزی در انتظار ما هستند.

طبق گفته‌های او، تیم تولید قصد دارد تا از کلیشه‌های رایج فاصله بگیرد و نشان دهد که دنیای جان ویک، گسترده‌تر از صرفاً یک فیلم اکشن است. همچنین «چاد استاهلسکی»، به طور غیرمنتظره‌ای خبر از ساخت انیمه John Wick داده و اعلام کرده که فرایند تولید آن به زودی آغاز خواهد شد.

او علاقه زیادی به رسانه تلویزیونی دارد و می‌گوید که قالب تلویزیون می‌تواند بستر مناسبی برای به تصویر کشیدن رویدادهای جدید دنیای جان ویک باشد. او به دلیل علاقه شدیدی که به فرهنگ و ملیت ژاپن دارد، انیمیشن دو بعدی این فرانچایز را خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه جان ویک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *