جانی دپ فیلمبرداری دومین فیلم بلندش «Modi» را به پایان رساند

به گزارش بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر هالیوودی، فیلمبرداری «Modi» که دومین فیلم بلند جانی دپ است به پایان رسید.

«جانی دپ» بازیگر 60 ساله هالیوودی، در صفحه رسمی اینستاگرام خود تأیید کرد که فیلمبرداری فیلم مستقل «مودی» (Modi) به پایان رسیده است. فیلم مودی ، دومین فیلمی است که «جانی دپ» به عنوان کارگردان در آن حضور دارد. این فیلم، بخش‌هایی از زندگی «آمادئو مودیلیانی»، نقاش ایتالیایی را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان فیلمبرداری دومین فیلم بلند جانی دپ

جانی دپ، با انتشار تصویری از خودش در بوداپستِ مجارستان نوشت:

از خانواده عزیزم در فیلم Modi ، سپاسگزارم. بدون تلاش و همکاری شما، این فیلم به وجود نمی‌آمد. از تمام تحمل، احترام و عشق شما سپاسگزارم.

دومین فیلم بلند جانی دپ
دومین فیلم بلند جانی دپ

«رایان مک‌پارلند»، بازیگری که نقش «آمادئو مودیلیانی»، نقاش فرانسوی را در این فیلم ایفا کرده است، تصاویر دیگری از زمان فیلمبرداری پروژه را به اشتراک گذاشته و «جانی دپ» را فرمانده گروه فیلمبرداری می‌نامد. فیلم «مودی»، دومین پروژه «جانی دپ»، پس از پیروزی در دادگاه ویرجینیا است. پس از آن دادگاه، او در فیلم فرانسوی ژان دو باری (Jeanne Du Barry) نقش‌آفرینی کرده بود.

در این فیلم بیوگرافی‌محور، بازیگرانی همچون «ریکاردو اسکامارچو»، «پی‌یر نینه»، «استیون گراهام»، «رایان مک‌پارلند»، «بنجامین لاورنهی»، «سالی فیلیپس»، «آنتونیا دسپلا» و «آل پاچینو» حضور دارند. این فیلم، اولین همکاری جانی دپ و آل پاچینو در کنار همدیگر است.

فیلم جدید جانی دپ ، بر اساس نمایشنامه «دنیس مک اینتایر»، به قلم «ماری کرومولوفسکی» ساخته شده است زندگینامه یک نقاش که درسال1961در پاریس زندگی میکند را روایت می‌کند را روایت میکند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید جانی دپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *