اکتیوژن بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3 را رقم زد؛ فاجعه‌ای به نام کال آو دیوتی

بازی کال آف دیوتی یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظار‌ترین بازی‌های 2023 بود که اکتیوژن علاقمندان آن را با بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3 غافلگیر کرد.

به نظر می‌رسد اکتیوژن آنطور که انتظار می‌رفت نتوانسته خواسته‌های مخاطبانش را اجابت کند و امتیاز‌های پایین که کسب کرده گواه این موضوع است.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با مشکلات فراوانی همراه بوده و نقدها و بررسی‌های منفی زیادی درباره آن منتشر شده است.

بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3
بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3

حتی اولین تجربه عرضه شده، کمپین داستانی، با انتقادات فراوانی روبرو شده است. استودیو توسعه‌دهنده در ابتدا بر روی یک بازی کوچک‌تر کار می‌کرد، اما مجبور شد در مدت ۱۶ ماه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را توسعه دهد. پس از انتشار، بازی متوانسته متای ۵۳ و متوسط امتیاز ۵۵ از سایت اپن کرتیک را دریافت کند.

اما این بازی نمی‌تواند آزادی بازیکن را برای لحظات بزرگتر بازی ارائه دهد و آن‌ها را خراب می‌کند. سایت گیم اسپات نمره ۵ از ۱۰ و سایت Atimix نیز نمره ۵ از ۱۰ به بازی اختصاص داده‌اند. همچنین سایت IGN نمره ۴ از ۱۰ را به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 داده است. این بازی در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بدترین فرانچایز Call of Duty: Modern Warfare 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *