کشته شدن یکی از عوامل فنی، ساخت سریال نتفلیکس را متوقف کرد

سریال فائودا ، یکی از سریال‌های پرمخاطب سرویس استریم «نتفلیکس» بود که در داستان خود، به درگیری بین کشورهای اسرائیل و فلسطین می‌پرداخت. حالا با کشته شدن یکی از عوامل فنی این سریال، ساخت ادامه آن متوقف شد.

به گزارش فیگار به نقل از ورایتی؛ پس از آغاز دوباره جنگِ اسرائیل و فلسطین، ساخت فصل پنجم سریال Fauda در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و حالا با کشته شدن یکی از عوامل این سریال، نتفلیکس ادامه این مجموعه را به صورت رسمی لغو کرد.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


کشته شدن یکی از عوامل فنی سریال فائودا

به گفته مدیرعامل بخش اجرایی شبکه نتفلیکس، پخش ادامه سریال اسرائیلی فائودا که قرار بود یک حادثه آدم‌ربایی در منطقه غزه را به تصویر بکشد، به دلیل شروع جنگ به بن‌بست خورده است و امکان ساخت آن نیز وجود ندارد.

سریال فائودا

همزمان با آغاز دوباره جنگ بین این دو کشور، «آوی ایساچاروف»، سازنده سریال اعلام کرد که یکی از اعضای تیم فنی سازنده سریال که «متان مایر» نام داشت، در عملیاتی در نوار غزه کشته شده و دیگر فصل سومی در کار نیست.

ارتش اسرائیل نیز تأیید کرد که «متان مایر» که به عنوان نیروی ذخیره فراخوانده شده بود، در جریان عملیاتی در شمال نوار غزه، جان خود را از دست داده است. همچنین، «ایدان آمدی»، یکی دیگر از بازیگران سریال، با انتشار ویدئویی از خود در لباس نظامی، اعلام کرد که به عنوان نیروی ذخیره، به ارتش کشور اسرائیل پیوسته است.

تیم سازنده سریال Fauda ، در صفحه اینستاگرامی خود نوشتند:

ما کاملاً متاسفیم که «ماتان مایر»، یکی از اعضای ثابت سریال را در عملیاتی در غزه از دست دادیم. او در هر 4 فصل سریال، بخشی جدایی ناپذیری از خدمه بود. تمام بازیگران و عوامل فیلم کاملاً از این فقدان غم‌انگیز ناراحت هستند. ما به خانواده و دوستان او تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال فائودا چیست؟ آیا ساخت این سریال برای همیشه متوقف خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *