احتمال ساخت اسپین‌ آف سریال The Office وجود دارد

مدتی پیش شایعه‌ای درباره ریبوت سریال آمریکایی محبوب The Office منتشر شده بود که توسط گرگ دنیلز، خالق این سریال رد شد؛ با این حال، احتمال ساخت اسپین‌ آف سریال The Office وجود دارد.

گرگ دنیلز این شایعه که راه اندازی مجدد کامل The Office در دست ساخت است را به تازگی رد کرد. در مصاحبه اخیر او با TheWrap، خالق نسخه آمریکایی The Office گفت که اگر فرصتی برای ادامه داستان این مجموعه باشد، علاقه بیشتری به ساخت یک اسپین آف دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت اسپین‌ آف سریال The Office

گرگ دنیلز در این مصاحبه گفت:

من دوست ندارم به چیزی مانند ریبوت فکر کنم، زیرا احساس می‌کنم که ما این سریال را به زیبایی به پایان رساندیم. من هرگز نمی‌خواهم همان برنامه را با یک بازیگر متفاوت از نو اجرا کنم، زیرا باور دارم ما بهترین بازیگران ممکن را برای این داستان انتخاب کردیم، بنابراین ایده یک ریبوت بسیار جالب نیست.

احتمال ساخت اسپین‌آف سریال The Office
احتمال ساخت اسپین‌ آف سریال The Office

درعوض، دنیلز می‌خواهد از سریال‌های اسپین آف، مانند «ماندولورین» در مجموعه «جنگ ستارگان» الهام بگیرد تا سریالی بیرون از خط داستانی اصلی The Office بسازد. به عبارت دیگر، در حالی که دنیلز علاقه‌ای به بازگرداندن چهره‌های مشهور سریال را ندارد، دست‌کم آماده گسترش دنیای آفیس است.

با این حال، دانیلز قبلاً در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly در سال 2019 نسبت به ساخت یک ریبوت ابراز بی میلی کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد او نظر خود را در چند سال اخیر تغییر داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی احتمال ساخت اسپین‌ آف سریال The Office چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *