اولین تریلر فیلم Terrifier 3 منتشر شد

اولین تریلر فیلم Terrifier 3 یازده ماه قبل از اکران منتشر شد. قسمت قبلی این فیلم توسط «دیمین لئون» کارگردانی شد و با بودجه ۲۵۰ هزار دلار به مراحل ساخت رسید.

فیلم «ترساننده 2» در گیشه بهتر از انتظار عمل کرد و فروشی بیش از 15 میلیون دلار داشت. «دیمین لئون» برای کارگردانی و نویسندگی قسمت سوم بازگشته و داستان این فرانچایز را ادامه خواهد داد. «لورن لاورا» نیز برای بازی در نقش «سی‌ینا شا» بازگشته است، در حالی که «الیوت فولام» نقش «جاناتان شا»، «سامانتا اسکافیدی» نقش «ویکتوریا هیس» و «دیوید هاوارد تورنتون» نقش «آرت دلقک» را ایفا می‌کنند. در ادامه مطلب تریلر فیلم ترساننده 3 را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تریلر فیلم Terrifier 3

در قسمت دوم، «آرت دلقک» با نیرویی ترسناک در شب هالووین به زندگی برمی‌گردد تا افراد جدیدی را شکار کند؛ این افراد شامل دختری نوجوان و برادر کوچک‌ترش با بازی «لورن لاورا» و «الیوت فولام» است. قسمت اول فیلم «ترساننده» در سال 2016 با بودجه 35 هزار دلاری اکران شد و امتیاز 56 از 100 را از منتقدین دریافت کرد. در فصل هالووین سال آینده، همزمان با اکران قسمت سوم «ترساننده»، فیلم‌های «Joker: Folie à Deux» و «Smile 2» نیز اکران خواهند شد.

لئون پیش‌تر در گفت‌وگو با «اینسایدر» اعلام کرده بود که «ترساننده ۴» احتمالاً پایان‌بخش داستان «آرت دلقک» خواهد بود. او گفت:

«همین حالا که گفت‌وگو می‌کنیم، در حال نوشتن «ترساننده ۳» هستم. بدون تردید دوست دارم حداقل یک فیلم دیگر بسازم. برای پوشش دادن تمامی ایده‌هایی که در ذهن دارم، شاید دو فیلم دیگر ساخته شود. در قسمت سوم، توجه بیشتری به سرگذشت سی‌ینا خواهیم داشت.»

اتفاق عجیب این است که تریلر Terrifier 3 تقریبا یک سال قبل از اکران این فیلم منتشر شد. فیلم «ترسناننده 3» در تاریخ 25 اکتبر 2024 (3 آبان 1403) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Terrifier 3 چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت قسمت قبلی را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *