تریلر انیمیشن inside Out 2 رکورد زد

رکورد شکنی تریلر انیمیشن inside Out 2 در ساعات اولیه انتشار اتفاق افتاد. تریلر این انیمیشن پرطرفدار، در کمتر از 24 ساعت توانست 157 میلیون بازدید به دست آورد.

تریلر انیمیشن Inside Out 2 توانست در 24 ساعت اول انتشار، بیشتر از هر تریلر انیمیشن دیگری از شرکت‌های دیزنی و پیکسار دیده شود و رکورد جدیدی را رقم بزند. مشخص است که مخاطبان مشتاقانه منتظر اکران Inside Out 2 هستند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


رکورد شکنی تریلر انیمیشن inside Out 2

پیکسار روز پنجشنبه تریلر رسمی دنباله‌ای از فیلم پرفروش 2015 خود را منتشر کرد. شرکت دیزنی اعلام کرد که تیزر انیمیشن Inside Out 2 در 24 ساعت نخست پخش، بیش از 157 میلیون بار مشاهده شده که این تعداد کافی برای شکستن رکورد میزان تماشای یک تریلر انیمیشن دیزنی یا پیکسار در روز اول پخش بود.

این آمار از تعداد بازدید‌ها از شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند یوتیوب، ایکس، اینستاگرام، فیسبوک، تیک‌تاک و غیره  بدست امده است. قبلاً این رکورد متعلق به انیمیشن Frozen 2 با بیش از 116.4 میلیون بازدید در سال 2019 بود. این فیلم توانست 858.8 میلیون دلار فروش در باکس آفیس جهانی داشته باشد و پس از آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن را با کارگردانی پیت داکتر کسب کرد. در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن inside Out 2 را مشاهده کنید.

زمان اکران انیمیشن inside Out 2

داکتر که اکنون به عنوان مدیر برتر خلاقیت در شرکت پیکسار فعالیت می‌کند، در بیانیه‌ای از طریق شرکت والت دیزنی، از همه حمایت‌هایی که تا کنون دریافت کرده، سپاس‌گزاری کرد. برنامه‌ریزی شده است که انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) اکران شود.

همچنین باید یادآور شد که انیمیشن Inside Out در سال 2015 با کارگردانی پیت داکتر عرضه شد و بیش از 858.8 میلیون دلار فروش در گیشه جهانی داشت و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. همچنین انیمیشن Elio، دیگر اثری از پیکسار، قرار است در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 خرداد 1404) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد شکنی تریلر انیمیشن inside Out 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *