ویدیو: تورنومنت مارتین اسکورسیزی در تیک تاک

ویدیو جدیدی از تورنومنت مارتین اسکورسیزی در تیک تاک منتشر شده که مورد توجه کابران قرار گرفته است. مارتین اسکورسیزی و دخترش چالش‌های بسیاری را در تیک تاک اجرا کرده‌اند.

مارتین اسکورسیزی، یکی از بزرگترین کارگردانان سینمای جهان، در تیک تاک جدید دخترش برای کاربران یک تورنومنت درباره مقایسه و انتخاب یک سری از فیلم‌های برجسته تشکیل داده است. این تورنومنت به طور معمول یک فرصت استثنایی برای عاشقان سینما تلقی می‌شود تا به طور گسترده‌ای با آثار برجسته هالیوود آشنا شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تورنومنت مارتین اسکورسیزی در تیک تاک

در TikTok، فرانچسکا، دختر کوچکتر مارتین اسکورسیزی، با یک ویدئو جذاب به همراه پدرش یک چالش با محوریت فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است. در این ویدیو مارتین اسکورسیزی بین یکسری از آثار برجسته سینمای هالیوود، باید یک فیلم یا انیمشین را به سلیقه خود انتخاب کند و در آخر یک اثر به عنوان بهترین فیلم از نظر خودش انتخاب می‌شود. کارگردان افسانه‌ای فیلم‌هایی همچون “راننده تاکسی”، “گاو خشمگین”، “دوستان خوب” و “گرگ وال استریت” به همراه دخترش در تیک تاک فعالیت می‌کند.

آخرین اثر مارتین اسکورسیزی فیلم “Killers of the Moon” است که به عنوان یکی از مهمترین فیلم‌های سال 2023 شناخته می‌شود. پیش از این فیلم، فیلمی با عنوان “مرد ایرلندی” را اکران کرده بود که به طور آشکار خداحافظی او از ژانر گانگستری را نشان می‌داد. این فیلم در نوامبر 2019 در نتفلیکس منتشر شد و موفقیت بزرگی را برای اسکورسیزی به همراه داشت، به طوری که به کارنامه‌ی تاریخی او 10 جایزه اسکار اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تورنومنت مارتین اسکورسیزی در تیک تاک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *