مارول انیمیشن سریال Black Panther را معرفی کرد

به تازگی ساخت انیمیشن سریالی Black Panther توسط استودیوی «مارول» تأیید شد. نام رسمی این انیمیشن، Eyes of Wakanda است که در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

انیمیشن بلک پنتر درباره جنگجویان «واکاندا» است که در گذشته به دنبال بازیابی فلز خطرناک وایبرنیوم در سرتاسر جهان یودند. این سریال جدید، در طول برنامه ویژه پخش دو قسمت اول فصل دوم انیمیشن ?What If معرفی شد و در طول آن مارول یک کلیپ کوتاه از آن نیز پخش کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن سریالی Black Panther

تریلر انیمیشن Eyes of Wakanda هنوز منتشر نشده؛ اما تهیه‌کنندگان چندی پیش اعلام کردند که این انیمیشن در سال 2024 از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود. براساس خلاصه داستان منتشر شده، انیمیشن بلک پنتر داستان جنگجویان شجاع و وظیفه آن‌ها برای جمع‌آوری فلز وایبرنیوم از سراسر جهان را روایت می‌کند.

انیمیشن سریال Black Panther

اطلاعات بیشتری درباره این انیمیشن جدید در دسترس نیست؛ اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آرت استایل این انیمیشن با سریال What If متفاوت خواهد بود. فصل دوم انیمیشن What If که شامل 9 قسمت است، از تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و قسمت‌های بعدی آن روزانه از این سرویس استریم پخش می‌شوند. همچنین دو قسمت اول فصل دوم این انیمیشن با واکنش بسیار مثبتی مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این پروژه توسط مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *