واکنش منتقدان به سریال Echo مثبت بود

شب گذشته، سریال Echo برای منتقدان دنیای سینما به نمایش درآمد و با واکنش مثبت آن‌ها مواجه شد. فصل اول این سریال، به زودی از سرویس استریم «دیزنی پلاس» پخش می‌شود.

سریال اکو که تا چند ماه گذشته در آستانه لغو قرار داشت، با بازخوردهای مثبتی روبرو شد. این سریال، چند هفته پیش با انتشار یک تریلر از این سریال، طرفداران دنیای سینمایی مارول را سوپرایز کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش منتقدان به سریال Echo مثبت بود

شب گذشته، تعدادی از منتقدان در بریتانیایی، فرصت دیدن مجموعه تلویزیونی Echo را به دست آورده و نظرات خود را منتشر کرده‌اند. فضای تاریک و خشن سریال و بازی عالی «آلاکوا کاکس» در قسمت‌های ابتدایی، توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند و به نظر می‌رسد که مجموعه‌ای خوب در انتظار مخاطبان دنیای سینمایی مارول (MCU) خواهد بود.

سریال Echo

«امیلی موری»، منتقد وبسایت «توتال فیلم» (Total Film) در رابطه با این سریال گفت:

از دو قسمت اول Echo لذت بردم. یک صحنه مبارزه بی‌نظیر در آن وجود داشت که می‌خواهم بارها و بارها تماشا کنم. طراحی صدا در این سریال عالی است و بازی درخشان «آلاکوا کاکس» همچنان مرا به سمت خود جذب می‌کند. داستان سریال و سرعت آن کمی متزلزل بود؛ اما من همچنان هیجان‌زده و منتظر تماشای ادامه سریال هستم.

این سریال، تمرکز خود را روی شخصیت اکو یا همان «مایا لوپز» متمرکز می‌کند که در سریال‌های هاک‌آی به عنوان یک شخصیت منفی معرفی شده بود. بازیگرانی همچون «وینسنت دن آفریو» (ویلسون فیسک/کینگ پین)، «چارلی کاکس» (دردویل/مت مورداک)، «زان مک‌کلارنون» (ویلیام لوپز)، «دوری جیکوبز» (جولی)، «کودی لایتنینگ»، «چاسک اسپنسر»، «تانتو کاردینال» و «گراهام گرین» نیز در این سریال حضور دارند. پخش این سریال از تاریخ 10 ژانویه ۲۰۲۴ (20 دی 1402) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت «مایا لوپز» چیست؟ آیا این سریال می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *