کوین هارت جایزه معتبر مرکز کندی را دریافت می‌کند

به گزارش فیگار به نقل از رسانه هالیوود ریپورتر؛ کوین هارت ، کمدین و بازیگر معروف هالیوودی، در بهار سال آینده، جایزه معتبر «Kennedy Center» را دریافت خواهد کرد.

«کوین دارنل هارت» که سال 2023 در فیلم کمدی Me Time به همراه «مارک والبرگ» در «نتفلیکس» به ایفای نقش پرداخته است، به‌عنوان برنده بعدی جایزه مرکز کندی معرفی خواهد شد. این جایزه، هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کوین هارت جایزه معتبر مرکز کندی را دریافت می‌کند

طبق اعلام رسانه هالیوود ریپورتر؛ «کوین دارنل هارت»، به علت تأثیری که در فرهنگ کمدی آمریکا داشته، تشویق و تقدیر خواهد شد. او در بیش از سه دهه، یکی از بهترین کمدین‌های آمریکایی بود که تمام جهان با کارهایش خندیدند.

کوین هارت
کوین هارت

جایزه Kennedy Center ، یکی از برجسته‌ترین جوایز فرهنگی در ایالات متحده آمریکا است. این جایزه، هر ساله توسط مرکز کندی (Kennedy Center) در واشنگتن دی.سی. اهدا می‌شود. هدف اصلی این جایزه، تجلیل از هنرمندانی است که به طرز چشمگیری در حوزه‌های موسیقی، تئاتر، رقص، سینما و هنرهای دیگر به توسعه و ارتقای فرهنگ و هنر در آمریکا و جهان کمک کرده‌اند.

دریافت این جایزه، به خلاقیت و تأثیر هنرمند در جامعه تاکید می‌کند. هر ساله، چندین هنرمند برجسته از طریق یک مراسم بزرگ، در حضور رئیس جمهور و سایر نخبگان هنری، این جایزه را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری کوین هارت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *