افتتاحیه فیلم Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در لس‌آنجلس برگزار شد

مراسم افتتاحیه فیلم Hunger Games ، در شهر لس‌آنجلس، در شب دوشنبه این هفته برگزار شد و بازیگران و عوامل فیلم روی فرش قرمز حاضر شدند.

فیلم جدید Hunger Games ، بر اساس رمانی با همین نام اثر سوزان کالینز ساخته شده و داستانی را روایت می‌کند که پیش از سه‌گانه «هانگر گیمز»، در 64 سال قبل اتفاق می‌افتد. داستان این فیلم، پیش‌درآمدی است که شخصیت «کوریولانوس اسنو»، یکی از شخصیت‌های شرور داستان را در سن 18 سالگی دنبال می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


افتتاحیه فیلم Hunger Games

«فرانسیس لارنس» در این مراسم، درباره احتمال ساخت پروژه‌های بیشتر در دنیای «هانگر گیمز» صحبت کرد و گفت:

هر اثری که سوزان نوشته است، باید ساخته شود. اگر او کتابی بنویسد که به یک سریال تبدیل شود، عالی است. یا اگر کتاب دیگری بنویسد که به فیلم تبدیل شود، چه بهتر.

او در یک مصاحبه با «اسکرین‌رنت» افزود:

امیدوارم که پروژه‌های بیشتری تولید شود؛ اما این تنها به سوزان بستگی دارد. ما همیشه گفته‌ایم که ابتدا باید سوزان اثری منتشر کند و سپس ما آن راخواهیم ساخت.

«لارنس» افزود که برای تماشای فیلم تصنیف مرغان آوازخوان و مارها نیازی به دیدن فیلم‌ها و خواندن کتاب‌های قبلی «کالینز» نیست و گفت:

ما آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که به صورت مستقل نیز بتوان آن را تماشا کرد. نیازی به دیدن فیلم‌ها و خواندن کتاب‌های قبلی نیست، می‌توانید بیایید و با این شخصیت‌ها آشنا شوید؛ تجربه‌ای رضایت‌بخش خواهید داشت.

فیلم Hunger Games
فیلم Hunger Games

در فیلم بازی های گرسنگی ، «وایولا دیویس»، نقش «ولومنیا گال» را بازی می‌کند و «تام بلایث» در نقش «کوریولانوس اسنو»، «ریچل زگلر» در نقش «لیدی گری بیرد» و «هانتر شیفر» و «پیتر دینکلیج» در نقش «کاسکا های‌باتم» نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes، در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hunger Games چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *