جیمی کیمل به عنوان مجری نود و ششمین دوره مراسم اسکار انتخاب شد

جیمی کیمل ، از سمت اتحادیه داوران جوایز آکامی مراسم اسکار به عنوان مجری انتخاب شد. این دوره نود و ششمین سری از این مراسمات است که در تاریخ 10 مارس (19 اسفند 1402) سال آینده پخش خواهد شد.

«جیمی کریستین کیمل»، مجری برنامه «کیمل لایو» (Jimmy Kimmel Live)، به عنوان میزبان نود و ششمین دوره اهدای جوایز آکادمی اسکار در سال 2024 انتخاب شد. شبکه «ABC» که برنامه «کیمل لایو» را پخش می‌کند، این انتخاب را تأیید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیمی کیمل برای چهارمین بار مجری اسکار شد

«جیمی کریستین کیمل»، پیش از این در سال‌های 2017 و 2018 به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب شده بود و در سال گذشته نیز این مسئولیت را بر عهده داشت. در سال‌های 2019 تا 2021، به دلیل تأثیرات شدید جهانی به همه‌گیری کووید-19، مراسم اسکار بدون مجری برگزار شد و به جای آن، چندین هنرمند به صورت تیمی برنامه را پوشش دادند.

جیمی کیمل
جیمی کیمل

«جیمی کریستین کیمل» دو جایزه امی در کارنامه خود دارد و بیست بار نامزد جایزه امی شد. یکی از لحظات مهم مراسم اسکار با حضور «جیمی کیمل» در سال 2018 رخ داد، که در پایان آن به اشتباه نام برنده به لالالند اعلام شد؛ اما برنده فیلم مهتاب بود. «جیمی کریستین کیمل»، در آن لحظه این اشتباه را اصلاح کرد و اعلام کرد که مهتاب در واقع برنده است.

پس از آن، اعلام شد که «جیمی کریستین کیمل» مجری مراسم سال بعدی اسکار خواهد بود و در این باره با شوخی گفت:

اگر فکر می‌کنید ما اسکار سال گذشته را خراب کرده‌ایم، صبر کنید تا ببینید برای نودمین سالگرد اسکار چه نقشه‌هایی کشیده‌ایم!

همچنین، «جیمی کریستین کیمل»، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مراسم اسکار 2024 است و همراه با «مالی مک‌نیری»، به عنوان نویسنده، این رویداد را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب شدن جیمی کیمل به عنوان مجری نود و ششمین دوره مراسم اسکار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.