تریلر فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شد

فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 (وینی پو 2 : خون و عسل) در اولین تریلر خود، نشان می‌دهد «کریستوفر رابین» با موجوداتی وحشتناک مواجه می‌شود.

در قسمت دوم فیلم وینی پو که توسط «ریس فریک واترفیلد» کارگردانی می‌شود، شاهد اتفاقات مختلف و جدال‌های جدید در این دنباله بسیار تعجب‌آور هستیم. وعده‌های داده شده توسط سازندگان این فیلم، نشان می‌دهد که مخاطبان با سکانس‌های خونین و وحشتناکی روبرو خواهند شد. تعداد قربانیان نسبت به فیلم نخست تا سه برابر افزایش پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 به انتشار رسید

در داستان فیلم، «کریستوفر رابین» زندگی در طبیعت را رها کرده و به شکلی متفاوت دنیای خود را تجربه می‌کند. جدایی او از دوستان همیشگی مانند «وینی پو»، «تیگر»، و «پیگلت»، باعث می‌شود تا آن‌ها را به موجوداتی وحشتناک تبدیل کند و  دست به کشتاری مرگبار بزنند. به گفته کارگردان، در این قسمت وقایع شوکه‌کننده‌ و غیر منتظره‌ای در انتظار بیننده است.

موفقیت مالی فیلم Winnie-the-Pooh و همچنین پرطرفدار شدن شخصیت‌های انیمیشنی دنیای دیزنی، باعث شده تا در آینده فیلم‌های ترسناکی بر اساس داستان‌های شخصیت‌های «پیتر پن»، «زیبای خفته»، «سیندرلا» و «بامبی» ساخته شود.

در ادامه جدیدترین تریلر فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 را مشاهده خواهید کرد:

فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 با بازی «اسکات چمبرز» (Scott Chambers)، «رایان اولیوا» (Ryan oliva) و «مارکوس مسی» (Marcus Massey) در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن 1402) بروی پرده سینما ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم این فیلم چیست؟ آیا از قسمت اول فیلم راضی بوده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *