آخرین تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد

به تازگی جدیدترین تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد و در آن صحنه‌هایی از درگیری کلاود و تیمش با سفیروث را مشاهده می‌کنیم.

شرکت «اسکوئر انیکس»، تریلر جدیدی از بازی تولد دوباره فاینال فانتزی 7 را منتشر کرده است که در آن می‌توان درگیری بین «کلاود» و تیمش با «آنتاگونیست» اصلی، یعنی «سفیروث» را مشاهده کرد. این تریلر با نام Destined for Rebirth مبارزه با Terror of the Deep، مراسم Junon و رویداد Nibelheim را به تصویر می‌کشد و برخی از موجودات و شخصیت‌های جدید از جمله Midgardsormr را نیز نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth

«اسکوئر انیکس» در روز‌های گذشته یک ویدیوی دیگر را منتشر کرد که قابلیت Fast Travel و ابعاد بزرگ جهان بازی را به نمایش گذاشت. این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان می‌توانند به سرعت به مقاصد خاصی مانند شهرها یا اصطبل‌های Chocobos سفر کنند.

تاریخ انتشار Final Fantasy 7 Rebirth بر روی کنسول PS5، در 29 فوریه 2024 (10 اسفند 1402) مقرر شده و حداقل به مدت سه ماه در اختیار این کنسول خواهد بود. این بازی بیش از 100 ساعت محتوا دارد و داستان اصلی آن تقریباً 40 ساعت به طول خواهد انجامید. تیم توسعه نیز اظهار کرده که از بازی The Witcher 3 الهام گرفته‌اند تا این بازی را طراحی کنند.

نسخه اصلی بازی Final Fantasy 7 Remake در آوریل 2020 برای کنسول PS4 منتشر شد. نسخه ارتقاء یافته بازی با عنوان Intergrade در ژوئن 2021 بر روی PS5 عرضه شد و شش ماه بعد برای PC به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth چیست؟ آیا از طرفداران فرانچایز فاینال فانتزی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *