تریلر فصل دوم انیمه The Great Pretender منتشر شد

استودیوی «توهو (Toho)، به صورت رسمی از تریلر فصل دوم انیمه The Great Pretender رونمایی کرد. فصل دوم این انیمه، سال آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش فیگار به نقل از Anime News Network؛ این انیمه، یک سریال انیمیشنی ژاپنی است که استودیوهای «ویت» و «توهو»، وظیفه ساخت آن را بر عهده داشتند. The Great Pretender، برای نخستین بار در سال 2020 منتشر شد و حالا استودیوهای سازنده، با انتشار تریلر The Great Pretender ، اعلام کردند که فصل دوم این انیمه، در تاریخی نامعلوم در سال 2024 میلادی پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم انیمه The Great Pretender منتشر شد

انیمه The Great Pretender، در ژاپن روی «DMM TV» به نمایش در خواهد آمد و نتفلیکس وظیفه پخش جهانی فصل دوم آن را بر عهده گرفته است. همچنین «کرانچی رول» نیز این انیمه را در بیش از 200 کشور خارجی از پخش خواهد کرد و «مانگا پروداکشنز»، مجوز اصلی این انیمه را در 16 کشور خاورمیانه دارد.

تریلر فصل 2 انیمه مدعی بزرگ نشان داد که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول، داستان هیجان‌انگیزی را دارد. این انیمه، نخستین بار در ژوئیه 2020، در برنامه «+UItra» تلویزیون فوجی پخش شد.

داستان اصلی این انیمه، در چهار قسمت یا بخش ارائه می‌شود. هر مورد به عنوان یک داستان جداگانه در یک مکان مختلف از جهان رخ می‌دهد. این مکان‌ها شامل لس آنجلس، سنگاپور، لندن و شرق دور هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه The Great Pretender چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Anime News Network


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *