نتفلیکس کلیپ جدید انیمیشن سریالی Sonic Prime را منتشر کرد

شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked week، کلیپ جدید انیمیشن سریالی Sonic Prime  را با طرفدارهایش به اشتراک گذاشت. در این کلیپ سونیک نبرد جدیدش را آغاز می‌کند.سونیک پرایم انیمیشن سه بعدی کامپیوتری محصول آمریکا و کانادا است که در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. فصل اول این انیمیشن درسال 2022 و فصل دومش در سال2023 منتشر شد. فصل سوم و آخرین فصل این انیمیشن جذاب اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد. انیمیشن سونیک در مجموع 24 قسمت خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کلیپ جدید انیمیشن سریالی Sonic Prime

داستان سونیک با نبرد دکتر اگمن آغاز شد او یک تکه سنگ به نام منشور پارادوکس را نابود می‌کند که جهان را در هم می‌شکند. که او و دوستانش را به ابعاد موازی می‌فرستد.

طبق کلیپ جدید انیمیشن سریالی Sonic Prime او در این فصل به نبرد با دشمن فلزی‌اش می‌پردازد.

در خلاصه این انیمیشن آمده که: «ناین با استفاده از قدرت منشور پارادوکس جهان‌های موازی را زیرو رو می‌کند. قدرت منشور ناپایدار است و برای تثبیت به انرژی محبوس در سونیک نیاز دارد. بااین‌حال استخراج این انرژی احتمالا به معنای نابودی سونیک است! وقتی نبرد پایانی برای تعیین سرنوشت جهان‌های موازی و منطقه Green Hill آغاز می‌شود، سونیک باید برای نجات دوستان و دشمنان خود فداکاری نهایی را انجام دهد.»

وظیفه تولید انیمیشن sonic prime ساخته اریک وایس، برعهده شرکت Man of action entertainment است که انیمیشن‌های خوش‌ساختی مانند «بن تن» و «شش قهرمان بزرگ» را در کارنامه خود دارد.

داستان این انیمیشن سریالی ماجراجویی پر هیجانی را با هدف تعیین سرنوشت یک جهان موازی عجیب و غریب می‌پیماید.

با توجه با کلیپ جدید انیمیشن سونیک او در این ماجرا آخرین فداکاری خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در‌باره‌ی کلیپ جدید انیمیشن سریالی Sonic Prime چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *