لئوناردو دی کاپریو ، اسکورسیزی و دنیرو را پدران سینمایی اش خواند

لئوناردو دی کاپریو در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «قاتلین ماه گل» مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو را پدران سینمایی خود خطاب کرد. لئوناردو ویلهلم دی کاپریو بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که برای بازی در فیلم‌های تاریخی و بیوگرافی شهرت دارد. این بازیگر خوش سابقه پس از همکاری‌های متعدد با مارتین اسکورسیزی در نشست اخرین همکاریشان، قاتلین ماه گل، او و دنیرو را پدران سینمایی خود خواند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لئوناردو دی کاپریو ، اسکورسیزی و دنیرو را پدران سینمایی اش خواند

دی کاپریو که کار خود را با حضور در آگهی‌های تلویزیونی آغاز کرده در «زندگی این پسر» (This boy’s life) که اولین فیلم بلندش به حساب می‌آید با دنیرو مقابل دوربین رفته است.

دی کاپریو 6 بار سابقه همکاری با اسکورسیزی را داشته که حاصل این همکاری نامزدی‌ها و جوایز معتبر متعددی از جمله اسکار و گلدن گلوب بوده او در نشست مطبوعاتی «قاتلین ماه گل» که فیلم خوش ساختی است، می‌گوید: «این دو مردی که از آن‌ها حرف می‌زنیم از جهات مختلف پدران سینمایی من‌اند. اولین فیلم بزرگم را با باب بازی کردم، و با او همکاری کرده‌ام. او بود که با من از مارتی گفت و حالا شش فیلم با یکدیگر ساخته‌ایم و سی سال از آن زمان گذشته همکاری با هر دوی آن‌ها و پنهان‌گویی‌های‌شان تجربه شگفت‌انگیزی بوده. روشی که آ‌نها به شکل تله‌پاتیک و با ژست‌ها و سر تکان دادن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. کل یک صحنه را ممکن است فوراً تغییر دهد.»

لئوناردو دی کاپریو
اسکورسیزی، لئوناردو دی کاپریو ، دنیرو

دی کاپریو با یادآوری یکی از صحنه های پیچیده «قاتلین ماه گل» که در مقابل دنیرو قرار دارد افزود: «آن جلسات تمرین را به روشنی به یاد می‌آورم چون رسیدن به آن لحظه فرایند خلاقانه شگفت‌آوری داشت. و فقط با این دو قهرمان سینمایی من ممکن بود  آن‌ها حقیقت رابطه پویای این دو را بارها و بارها چکش‌کاری کردند تا به آن لحظه رسیدیم.»

اسکورسیزی با دنیرو نیز پیش از این سابقه همکاری در ده فیلم را با یکدیگر دارند.  «رابرت دنیرو» در این باره می گوید: «خیابان‌های پایین شهر» (Mean Streats)را با اسکورسیزی در سال ۱۹۷۳ ساختیم همکاری با او «راحت و رضایت‌بخش» است. ما پروژه‌ها را پیدا می‌کنیم و می‌سازیمشان. همیشه عالی بوده. خوش‌اقبال بوده‌ام که توانسته‌ام ۱۰ فیلم با مارتی بسازم، و امیدوارم که چند فیلم دیگر بسازیم.»

«قاتلین ماه گل» که اخرین همکاری این سه شخصیت پر سابقه در حال حاضر است بر اساس نظر ۵۹ منتقد امتیاز ۸۹ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «تحسین همگانی» است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی بازی لئوناردو دی‌ کاپریو در فیلم مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *