کریستوفر نولان: در آینده فیلمی می‌سازم که این‌چنین غم افزا نباشد

کریستوفر نولان ، در یک مصاحبه با «Yahoo» اعلام کرد که آماده است تا فیلم اوپنهایمر را فراموش کرده و یک فیلم جدید تولید کند که از طریق آن، تجربه غم‌انگیزی برای بینندگان به ارمغان نیاورد.

«نولان» در مصاحبه با «Yahoo» می‌گوید که برای ساخت فیلم اوپنهایمر که داستان شکل‌گیری اولین بمب اتم را در ایالات متحده و در طول جنگ جهانی دوم روایت می‌کند، تقریباً سه سال وقت گذاشته و حالا سعی دارد تا یک فیلم کمتر غم‌انگیز بسازد و این بدان معناست که فیلم بعدی نولان ، احتمالاً هیجان بیشتری خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم آینده کریستوفر نولان

رسانه «یاهو» که چندی پیش صحبت های نولان را منتشر کرده بود، نوشت:

بخشی از وجودم، بدون شک، می‌خواهد آن داستان را پشت سر بگذارد و این موضوع بسیار تلخی است. بله، بخشی از وجودم مشتاق است که فراموشش کند و شاید اثری بسازد که غم‌انگیز نباشد.

کریستوفر نولان
کریستوفر نولان

«نولان» در کارنامه‌اش فیلم‌های دیگری نیز دارد که بسیار تلخ و پیچیده هستند؛ اما اوپنهایمر با هنرنمایی «کیلین مورفی»، یکی از تلخ‌ترین آثار اوست. این فیلم، تا به حال حدود 950 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

فیلم اوپنهایمر، یکی از نامزدین جایزه اسکار بهترین فیلم و چندین شاخه دیگر خواهد شد و به همین دلیل، «نولان» نمی‌تواند به سرعت پرونده فیلم را ببندد. او حداقل تا ماه مارس (اسفند/فروردین) درگیر کمپین تبلیغاتی آن خواهد بود. پروژه بعدی «نولان»، ممکن است شامل ساخت یک فیلم چندگانه در مورد جیمز باند باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اوپنهایمر و کارگردانی کریستوفر نولان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *