اکران فیلم سینمایی فسیل متوقف شد

متوقف شدن اکران فیلم سینمایی فسیل در سینماها، طرفدارانش را شوکه کرد. فیلم سینمایی فسیل تا کنون 285 میلیارد تومان فروش داشته است.

سیدابراهیم عامریان درباره پایان اکران فیلم سینمایی فسیل با اشاره به تصمیم شورای صنفی نمایش، ابراز دلخوری کرد و گفت که در هیچ جای دنیا، فیلمی که موجب احیای سینما شده، با درآمد ماهانه 15 میلیارد تومان، از پرده سینما حذف نمی‌شود.

  • متوقف شدن اکران فیلم سینمایی فسیل

سیدابراهیم عامریان، سازنده این فیلم سینمایی که با درآمد 285 میلیارد تومانی، به عنوان دومین فیلم مورد علاقه تاریخ سینمای ایران شناخته شد، با نوشته‌ای، به “تلاش برای زیر سوال بردن سینمای کمدی و تخریب آن” اعتراض کرد.

سازنده این فیلم در پاسخ به اینکه قرار است فیلم “ویلا ساحلی” و چند فیلم کمدی دیگر جایگزین “فسیل” شوند، اعلام کرد:

فیلم‌های کمدی مکان خود را در بازار فروش باز می‌کنند. چقدر سانس‌های فیلم “فسیل” بوده که می‌تواند فروش فیلم دیگری را مختل کند؟ با اطمینان بگویم، این سانس‌ها حتی اگر در اختیار هر فیلمی با هر ادعایی بگذارند، 5 تا 10 نفر نمی‌توانند سالن را پر کنند.

متوقف شدن اکران فیلم سینمایی فسیل
متوقف شدن اکران فیلم سینمایی فسیل

توقف اکران فیلم سینمایی فسیل

عامریان در مورد تنوعی که سایر فیلم‌ها در اکران ایجاد می‌کنند، توضیح داد:

سایر فیلم‌ها چه تنوعی ایجاد می‌کنند؟ مردم علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های اجتماعی ندارند. و من هم عامل آن نیستم. اگر مردم فیلم‌های اجتماعی یا غیرکمدی را نمی‌بینند، دلیل آن کمبود سانس برای این فیلم‌ها نیست. این فیلم‌ها حتی سانس‌هایی که دارند را هم پر نمی‌کنند.

فروش خارق‌العاده “فسیل” و خشنودی مردم پس از تماشای این اثر سینمایی، باعث شد تا بر فروش قابل ملاحظه فیلم سینمایی “هتل” نیز تأثیر مستقیم داشته باشد. حالا باید دید که چه فکری پشت پرده وجود دارد که می‌خواهند پرده سینما را تاریک کنند و دستبرد به رونق سینمای ایران بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی متوقف شدن اکران فیلم سینمایی فسیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *