همکاری مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ در سریال Cape Fear

«نیک آنتوسکا» که در حال تهیه سریال‌هایی مانند The Act، Candy و Channel Zero بود، تصمیم‌ دارد سریال Cape Fear، با همکاری مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ کلید بزند.

در این سریال، «مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی درگیر خواهند بود. اگرچه هنوز شبکه پخش سریال مشخص نشده؛ اما طبق گزارش ددلاین، شبکه‌هایی مانند Peacock، Apple TV، Hulu، Netflix و HBO علاقه‌مند به پخش این سریال هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ در سریال Cape Fear

مارتین اسکورسیزی در سال 1991 فیلم Cape Fear را با تهیه‌کنندگی شرکت «Amblin Entertainment» (که متعلق به استیون اسپیلبرگ است) ساخته بود؛ اما این دو، هیچگاه با همدیگر به صورت رسمی همکاری مستقیم نداشتند و این مجموعه، اولین همکاری استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی است.

مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ

«نیک آنتوسکا» در تلاش است تا نگاهی مدرن به وسواس آمریکا نسبت به جرم و جنایت واقعی را ارائه دهد. مجموعه تلویزیونی Cape Fear ، به طور متفاوت از منبع اصلی پیش می‌رود و داستان دو وکیل متأهل را دنبال می‌کند؛ هنگامی که یک قاتل مشهور از زندان آزاد می‌شود، باید با گناهان گذشته خود روبرو شوند.

«مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ»، از جمله فیلمسازان برجسته سینمای هالیوود به شمار می‌روند که تاکنون آثار بسیار درخشان و بی‌نظیری را به جهان سینما ارائه کرده‌اند. حالا برای اولین بار، آن‌ها قرار است با یکدیگر همکاری کنند و یک سریال بر اساس فیلم کلاسیک تنگه وحشت را تولید کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ امسال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *