اسپیلبرگ فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی را یک شاهکار خواند

فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی در 2023 اکران شد. «استیون اسپیلبرگ»، یکی از موفق‌ترین کارگردانان جهان، درباره این فیلم صحبت‌هایی کرد و از آن به عنوان شاهکار نام برد.

دوشنبه شب این هفته، پس از اکران فیلم سه و نیم ساعته قاتلین ماه گل (Killers of the Flower Moon)، استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی، در سینمای اتحادیه کارگردانان آمریکا (DGA) در لس‌آنجلس گفت‌وگو کردند. اسپیلبرگ در طی این مراسم، درباره فیلم قاتلان ماه گل اسکورسیزی نظرات خوبی را بیان کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی

اسپیلبرگ، در رابطه با این فیلم می‌گوید:

شخصیت «ارنست برکهارت» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، مرا به یاد «لنی» در فیلم «موش‌ها و آدم‌ها» (Of Mice and Men) می‌اندازد. از دیدن «بابی دی» [دنیرو] و «لئو دی» [دی‌کاپریو] در این فیلم، در کنار همدیگر، شگفت‌زده شده‌ام.

در آخر این رویداد، پس از اینکه این دو فیلمساز پیرامون مسائل گوناگونی بحث کردند، کارگردان فیلم «فهرست شیندلر» (Schindler’s List) و برخورد نزدیک از نوع سوم (Close Encounters of the Third Kind) از فیلم اسکورسیزی ستایش می‌کند:

شما استاد ما هستید و این شاهکار شماست.

فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی
فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی

داستان فیلم به قتل‌های ایالات اکلاهما طی دهه 1920 می‌پردازد که پس از کشف نفت در زمین‌های قبیله‌ای رخ داد. «لئوناردو دی‌کاپریو»، «رابرت دنیرو» و «لیلی گلداستون»، نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و «جسی پلمونس»، «تانتو کاردینال»، «جان لیسگو» و «برندن فریزر» در نقش‌های مکمل حضور دارند.

فیلم قاتلان ماه گل 2023 ، یک اثر درام، جنایی، ضد وسترن و حماسی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی است. فیلمنامه این فیلم را اسکورسیزی به همراه «اریک راث» بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دیوید گرن» چاپ 2017، به نگارش درآورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Killers of the Flower Moon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *