همنواز

فیلم خجالت نکش 2 با بازی شبنم مقدم و احمد مهران‌فر ساخته می‌شود

فیلم خجالت نکش 2 به صورت یک مینی سریال 8 قسمتی و فیلم سینمایی پخش خواهد شد. این نسخه جدید سریال به نظر می‌رسد که ادامه داستان قنبر و صنم را روایت خواهد کرد.

قسمت دوم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در قالب یک فیلم و یک مینی سریال 8 قسمتی، وارد مرحله تصویربرداری شده است. همچنان احمد مهرانفر و شبنم مقدمی همراه بازیگران اصلی این قسمت، نقش‌های خود را در این بخش از سریال بازی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم خجالت نکش 2

بعد از پنج سال، رضا مقصودی، کارگردان فیلم خجالت نکش، تصمیم گرفته تا سریال «خجالت نکش» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کند. او مجوز ساخت سریال را از سازمان سینمایی تلویزیونی ایران (ساترا) دریافت کرد و برای نگارش فیلمنامه، به افرا جرابلو نیز کمک کرده است.

فیلم خجالت نکش 2
فیلم خجالت نکش 2

گروه تولید فیلم و سریال «خجالت نکش» در تلاش است تا نسخه سینمایی این اثر را به چهل و دومین دورهٔ جشنواره فیلم فجر برساند. قسمت اول فیلم خجالت نکش در سال ۱۳۹۶ تولید شد و برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این جشنواره، فیلم «خجالت نکش» در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی شبنم مقدمی) و طراحی لباس (توسط رعنا امینی) نامزد شد و در رشته بهترین کارگردانی فیلم، جایزه سیمرغ بلورین را به دست آورد.

بازیگران فیلم و سریال خجالت نکش

در قسمت دوم سریال کمدی خجالت نکش ، شبنم مقدمی همچنان در نقش «صنم» و احمد مهرانفر نیز در نقش «قنبر» حضور دارند؛ اما ترکیب بازیگران نقش پسرها و عروس‌های این زوج در قسمت دوم تغییر کرده است. به تعبیری دیگر، بازیگرانی که نقش فرزندان و عروس‌‌های قنبر و صنم را در قسمت اول ایفا می‌کردند، در قسمت دوم حضور ندارند. به علاوه، در قسمت دوم سریال، سام درخشانی که در قسمت اول نقش برادر صنم را بازی می‌کرد، حضور نخواهد داشت. همچنین، لیندا کیانی نیز در قسمت دوم سریال حاضر نخواهد بود.

خلاصه داستان سریال کمدی خجالت نکش

سریال خجالت نکش که برگرفته از فیلم سینمایی با همین نام است، داستانی را روایت می‌کند که در آن مردی به نام قنبر (با بازی احمد مهران فر) با وجود داشتن دو عروس در سن بالا، تصمیم می‌گیرد بچه دار شود؛ اما همسرش صنم (با بازی شبنم مقدمی) با این تصمیم مخالفت می‌کند. در نهایت آن‌ها موفق می‌شوند بچه‌دار شوند که تولد نوزاد جدید و ماجراهایی که در رابطه با پنهان کردن این وضعیت از نظر دیگران رخ می‌دهد، موضوع داستان اصلی سریال را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم خجالت نکش 2 چیست؟ قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *