مرضیه برومند از سمت مدیر خانه سینما کناره گیری کرد

مرضیه برومند پس از هشت ماه به دلیل شرایط پیچیده حاکم بر سینمای ایران از این سمت کناره‌گیری کرد؛ هیئت مدیره‌ی خانه سینما پس از جلسات متعدد و با درک شرایط موجود با این استعفا موافقت نمود.

خانه سینما که بزرگترین نهاد صنفی سینما گران ایران است، اولین بار در سال 1368 بنیان‌گذاری شد. در سال 1390 بود که هیئت دولت با برگزاری جلسه‌ای این نهاد را منحل کرده و فعالیت 22 ساله‌ی آن پایان داد. اما طولی نکشید و در سال 1392 مجددا بازگشایی شد و آغاز به فعالیت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مرضیه برومند از سمت مدیر خانه سینما کناره گیری کرد

مرضیه برومند که اسفند سال1401به عنوان اولین مدیر عامل زن خانه سینما معرفی شده بود از این سمت کناره‌گیری کرد. خانه سینما پیش از آن حدود شش ماه بدون مدیر عامل بوده است. هیئت رئیسه خانه سینما، ضمن قدردانی از تلاش‌های این هنرمند با احترام به جایگاه ارزشمند ایشان پس از جلسات متعدد و با درک شرایط پیش آمده با استعفای او موافقت کردند.

در این متن آمده است:

«به نام خدا

در تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ سرکار خانم مرضیه برومند مدیرعامل محترم خانه سینما، استعفای خود را به هیأت رئیسه اعلام نمودند. شرایط پیچیده حاکم بر سینمای ایران، تناقضات مدیریتی، مشکلات اقتصادی و فضاهای هیجانی تحمیل شده بر پیکر سینمای ایران، عرصه بسیار سختی را برای مدیریت این نهاد صنفی فراهم می‌کند که در طول این دوره نیز سخت و پیچیده‌تر شد و علیرغم تلاش‌های بی وفقه و دلسوزانه خانم برومند کار را برای ایشان دشوار کرد.

مرضیه برومند در خانه سینما

علی لقمانی، رسول صدر عاملی، محمد مهدی عسگرپور، مسعود امینی ترانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی اعضای هیات مدیره خانه سینما را تشکیل می‌دهند. ریاست هیات مدیره بر عهده عسگر‌پور است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی استعفای مرضیه برومند از سمت مدیریت خانه سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میانب گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *